آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) _ طی حکم از سوی سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان محمد رضا طاهری نسب به عنوان سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش این استان معرفی و از زحمات علی مرادی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۲۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد

غلامرضا باقری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش این استان که در محل دفتر مدیرکل انجام شد، اظهار کرد: مجموعه ی روابط عمومی نبض یک سازمان است و بایستی به روز باشد تاچالش‌های پیش‌روی آن را مرتفع کند.
او ادامه داد: باید شخصی که در جایگاه روابط عمومی قرار می‌گیرد شاخصه های متعددی مانند اهل قلم، تعامل، آگاه به فضای مجازی، و اشراف کامل به سازمان و.. را نیز داشته باشد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه روابط عمومی باید چابکی لازم را در تعامل با عموم داشته باشد بیان کرد: گستردگی فعالیت های این حوزه از فضای مجازی تا تعامل با رسانه های گوناگون و همچنین مخاطبان آن دستگاه موجب شده است که سرعت عمل و صحت اخبار برای آن حیاتی باشد.

او افزود: بخش عمده‌ی کار اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی هماهنگی جلسات و برنامه های مختلف است که علاوه بر مسوولیت سنگین آن رسالت خطیر انعکاس اخبار را نیز شامل می‌شود.

باقری در پایان با اشاره به اینکه طاهری نسب با سابقه حضور در مجموعه حوزه پرورشی و خصوصاً اداره فرهنگی و هنری می تواند در سنگر روابط عمومی و اطلاع رسانی این اداره کل موفق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار