تقدیر از بیش از 3 هزار دانش‌آموز ممتاز و مقام‌آور در کازرون

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کازرون، از تجلیل بیش از 3300 دانش آموز و همکار فرهنگی و عوامل اجرایی ممتاز در مسابقات قرآنی، فرهنگی - هنری، ورزشی، نوجوان سالم، سفیران سلامت و المپیاد رویش مدارس کازرون خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از بیش از 3 هزار دانش‌آموز ممتاز و مقام‌آور در کازرون

همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات قرآنی، فرهنگی - هنری و ورزشی مدارس کازرون در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری این شهر برگزار شد.

هادی زالزاده، در حاشیه این مراسم گفت: افتخار آفرینی دانش آموزان کازرونی در عرصه‌های مختلف موجب مباهات مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان این شهر است.

او با بیان اینکه تلاش دانش آموزان، حمایت اولیاء و همراهی مدیران، مربیان و معلمان موجب شکل گیری این موفقیت ها است، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی و قرآنی از جمله عوامل پویایی و نشاط در مراکز آموزشی و عاملی جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تقویت روحیه آنان در زمینه های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این چنین فعالیت هایی دانش آموزان را برای گذراندن اوقات فراغت خود به حضور در کانون های وابسته به آموزش و پرورش و پایگاه های مساجد ترغیب کنیم و در سال های آینده شاهد حضور هر چه بیشتر دانش آموزان در مسابقات سطح استان و کشور باشیم.

در ادامه زالزاده، ضمن ابراز امیدواری برای شناسایی استعدادها در فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی هنری و ورزشی گفت: در این جشنواره که طی چهار روز برگزار شد بیش از 3300 دانش آموز و همکار فرهنگی و عوامل اجرایی ممتاز مقام‌های اول تا سوم در سطح شهرستان و استان تجلیل شدند که از 300 نفر از این تعداد همکاران فرهنگی و مابقی دانش‌آموزان بودند.

در مسابقات ورزشی دانش آموزی مرحله استانی 6 تیم از کازرون به روی سکو رفتند، در المپیاد رویش 5 نفر، در مسابقات فرهنگی - هنری 4 کار گروهی و 6 کار انفرادی و در نوجوان سالم 3 نفر از دانش آموزان این شهر به مرحله کشوری راه یافته اند و تعداد زیادی از دانش آموزان کازرونی در رشته های مختلف ورزشی به همراه تیم های استان در مسابقات کشوری حاضر خواهند بود و نیز 73 نفر از دانش آموزان دختر و پسر کازرونی به مرحله نهایی مسابقات قرآن در استان راه یافته اند.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار