بهروزیان همیشه حامی رشته‌های راکتی بوده است/ نماینده مجلس ما همیشه نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته است

بوشهر(پانا)_رئیس هیات تنیس روی میز بوشهر گفت: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر همیشه حامی رشته‌های راکتی بودند.

کد مطلب: ۹۲۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهروزیان همیشه حامی رشته‌های راکتی بوده است/ نماینده مجلس ما همیشه نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خلیل شیخیانی، رئیس هیات تنیس روی میز استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در طول این 4 سال که مسئولیت را برعهده من گذاشتند، خوشبختانه مقام‌های بسیار خوبی را کسب کردیم. قهرمان ایران و اولین المپیاد شدیم و اولین مدال تنیس روی میز دختران ایران در آسیا را کسب کردیم. جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم از مدیرکل اداره ورزش و جوانان آقای بهروزیان فر که در همه حال آنچه در توان داشتند در خدمت ما قرار دادند.

وی افزود: ممکن است بعضی اوقات هزینه‌های ما زیاد باشد و وسع اداره کل ورزش به یک حدی است به دلیل که باید تمام هیات‌های استانی را ببیند اما بعضی وقت‌ها اگر رئیس هیات درددل‌هایی جایی می‌کند، دلیل بر کوتاهی مسئول ورزش استان نیست بلکه نگاه به تمام استان و ظرفیت های موجود در استان است که باید به کمک ورزش بیاید، زیرا ورزش بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

شیخیانی عنوان کرد: نماینده استان ما در مجلس شورای اسلامی همیشه با ما همراه بودند و هر وقت خواستیم به ما کمک کردند. این در حالی است که هیات‌ها هر وقت بخواهند پیشرفت بیشتر داشته باشند یا توانایی بیشتری از خود نشان دهند و مقام‌های بهتری کسب کنند، نیازمند بودجه بیشتری هستند و باید به این مجموعه کمک شود.

رئیس هیات تنیس روی میز بوشهر اظهار داشت: امیدوارم مسئولین بوشهر بتوانند اسپانسرهای خوبی را جذب کنند تا ما بتوانیم تیم‌های بهتری را در عرصه ملی و بین الملل و در میزبانی های ملی و بین‌المللی داشته باشیم. آقای بهروزیان فر از مدیران باسابقه‌ای است که از ابتدا در اداره کل ورزش فعالیت می‌کرده و الان به درجه مدیرکلی رسیده است و دردهای ما را بیشتر لمس می کند. همیشه در استقبال‌هایی که ما از قهرمانان ملی داریم، حضور دارند و این جای تشکر دارد.

وی تصریح کرد: او دردهای ما را لمس می‌کند و مشکلات ما را می‌شنود و اگر گاهی صحبتی جایی زده می‌شود به این جهت است که ما دلمان می‌خواهد مجموعه ما رو به رشد باشد. نماینده مجلس ما همیشه نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته است و پیگیر امورات ورزش استان هستند، وقتی بحث از فوتبال می‌شود بیشتر بودجه ورزشی به دلیل اینکه این رشته بسیار پر مخاطب است و حتی ما ورزشکاران رشته‌های دیگر هم به فوتبال توجه داریم و مسابقات فوتبال را دنبال می‌کنیم، به طبع مسئولین مجبور هستند توجه بیشتری به این رشته داشته باشند، چون مخاطب بیشتری دارد و رسانه‌ها همه به این رشته بیشتر می‌پردازند اما توقع همه ما توجه به رشته های المپیکی و مدال آور است‌.

شیخیانی در پایان گفت: اگر آن‌ها به فوتبال نگاهی دارند به این معنی نیست که رشته تنیس روی میز و رشته‌های دیگر را رها کرده‌اند بلکه به اندازه وسع و توان خود به ما کمک کرده اند و قول هایی داده شده است که سالن تنیس روی میز استاندارد در بوشهر ایجاد شود.می‌خواهم در انتهای ۴ سال مسولیت در هیئت تنیس روی میز استان بوشهر از تلاش های صمیمانه آقای بهروزیان فر تشکر و قدردانی نمایم که اگر همراهی ایشان و همکارانش نبود الان بوشهر جز استان های ممتاز تنیس روی میز نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار