مسئول سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش خواف خبرداد:

اجرای مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان خواف

خواف (پانا)- مسئول سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش وپرورش خواف از اجرای مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهرستان خواف خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان خواف

عبدالحکیم رجب پور کارشناس مسئول سنجش آموزش و پرورش خواف درگفت و گو با خبرنگار پانا تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم(سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه ای و پیش دانشگاهی در ۸حوزه اجرا شهرستان برگزار گردید.

رجب پور ادامه داد: امتحانات نهایی از تاریخ ۹۸/۲/۳۱لغایت ۹۸/۳/۲۵در ۸حوزه اجرا شهرستان خواف با نظارت مستمر ستاد امتحانات شهرستان و با رعایت کامل دستورالعمل برگزاری امتحانات به صورت کاملا سالم و مطلوب انجام پذیرفت.

مسئول سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش خواف اظهار کرد: آمار دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۰۰۴نفر در رشته های تجربی،انسانی و ریاضی بوده که از این تعداد ۵۲۳نفر دختر و ۴۸۱نفر پسر می باشند.

گفتنی است رجب پور در پایان این گفت و گو از حسن همکاری رئیس ستاد امتحانات و مدیر اداره،معاونین، اعضای ستاد امتحانات و کلیه عوامل اجرایی حوزه های نهایی و داخلی که نهایت تلاش خود را در برگزاری هرچه بهتر امتحانات معمول نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

ضمنا نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم هم اکنون اعلام شده و دانش آموزان تا دوم تیرماه فرصت اعتراض دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار