استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای ترویج و شناسایی افراد بی سواد

هرمزگان(پانا)-معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه ی سوادآموزی شناسایی افراد بی سواد است، گفت: استفاده از ظرفیت ائمه ی جمعه و جماعات برای ترویج و شناسایی افراد بی سواد در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس به ویژه در ناحیه 2 بندرعباس می تواند در این زمینه گره گشا باشد.

کد مطلب: ۹۲۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای ترویج و شناسایی افراد بی سواد

به گزارش معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، مرتضی آخش جان در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس افزود: آموزش و پرورش ناحیه 2 در سال گذشته موفق شد بیش از 100 درصد حجم ابلاغی در دوره های مختلف سوادآموزی را تحت پوشش قرار دهد که این مهم شایسته قدرداتی است.

وی تصریح کرد: فعالیت در حوزه ی سوادآموزی سختی های زیادی دارد و نیازمند توجه و حمایت بیشتر از سوی اعضای کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی و شورای معاونین در این ناحیه است.

آخش جان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه ی سوادآموزی شناسایی افراد بی سواد است، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ائمه ی جمعه و جماعات برای ترویج و شناسایی افراد بی سواد در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس به ویژه در ناحیه 2 بندرعباس می تواند در این زمینه گره گشا باشد.

این مسوول همچنین گفت: فعال کردن کمیته ی سوادآموزی در روستاهای دارای بیشترین آمار بی سواد، گام مهمی در شناسایی افراد بی سواد روستایی است که طی دو سال اخیر در حال اجراست.

معاون اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه شرایط بازدید از کلاس ها و امتحانات فراهم شود افزود: فعال کردن مرکز یادگیری محلی در ناحیه 2 بندرعباس بخش مهمی از فعالیت های این حوزه است که انتظار می رود بیش از پیش به آن رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار