افتتاح سایت کامپیوتری بیسیم واتاق اولیا در ناحیه ی 2 اردبیل

اردبیل (پانا) - سایت کامپیوتری بیسیم استان و اتاق اولیا در آموزشگاه دخترانه شاهد متوسطه دوره دوم شهیدجهازی ناحیه ی 2 اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سایت کامپیوتری بیسیم واتاق اولیا در ناحیه ی 2 اردبیل

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در این آیین با اشاره به سیستم های جدید مدیریتی در جهان، گفت: امروزه مدارس و نهادهای مختلف در کشورهای توسعه یافته از نظام آراستگی یا همان " بهبود مستمر" در فعالیت های خود بهره می برند.

یوسف قاسمی افزود: در سیستم بهبود مستمر هیچ سازمانی به وضعیت موجود خود اکتفا نمی کند و همیشه در حال پویایی است.

او با عنوان اینکه سازماندهی، تفکیک اقلام ضروری و غیر ضروری و نظم و ترتیب دادن به آنها را از جمله ملزومات "سیستم مدیریتی نظام آراستگی: دانست، تصریح کرد: سیستم های مدیریت کارآمد در جهان از جمله "بهبود مستمر " بایستی به عنوان یک فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش و بویژه مدارس تبدیل شود.

به گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استفاده بهینه از زمان با استفاده از سیستم های فناوری نیز نوع دیگری از مدیریت است که در مدارس باید بدان توجه جدی شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ی 2 اردبیل نیز با تشکر از مدیریت و عوامل مدرسه در به راه اندازی اتاق جلسه هوشمند، گفت: باید در کنار تجهیز سخت افزاری مدارس، اقلام نرم افزاری آن را نیز تامین نماییم.

یوسف احمدی همچنین نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس را در ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی پررنگ دانست و اظهار داشت: اعضای انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه شهید جهازی در سایه تعامل با عوامل اجرایی مدرسه فضایی شاداب و پویا را برای دانش آموزان ایجاد کرده اند.

او هدف از افتتاح اتاق اولیا را ایجاد هماهنگی و همسویی خانواده و مدرسه و تقویت ارتباط خانه و مدرسه دانست و افزود:وقتی اولیاء وارد محیط مدرسه می‌شوند باید کرامت آنها حفظ شود وبه همین منظور محلی با نام اتاق اولیا افتتاح کردیم تا آنها در آن اتاق جلسات خود را برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار