برنامه ریزی در اوقات فراغت می تواند باعث رشد فکری و ذهنی کودکان ونوجوانان شود

شبانکاره،بوشهر(پانا)_جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضاء با موضوع برنامه های کانون های آموزش وپرورش جهت اوقات فراغت دانش آموزان و چگونگی ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 98/99 و همچنین بررسی مبالغ شهریه دانش آموزان شبانه روزی وپیگیری دیوارکشی آموزشگاه های مکتب صادق روستای لایپه و ایثار روستای میلک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی در اوقات فراغت می تواند باعث رشد فکری و ذهنی کودکان ونوجوانان شود

جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور بخشدار بخش شبانکاره بعنوان رئیس شورای آموزش وپرورش و سایر اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس آموزش وپرورش منطقه شبانکاره برگزار شد.

در ابتدا رئیس شورای آموزش وپرورش گفت: آموزش و پرورش مبنای رشد فکری و فرهنگی هر جامعه را می سازد و با عث پیشرفت و شکوفایی استعدادها در جامعه آموزش و پرورش است.

رزمجو اظهار داشت: برنامه ریزی در اوقات فراغت و فعالیت کانونهای تابستانی می تواند ازبروزآسیب های اجتماعی جلوگیری کند و باعث رشد فکری و ذهنی کودکان ونوجوانان شود.

در ادامه رئیس آموزش وپرورش گزارشی از نحوه تجهیز اردوگاه وآماده سازی سالن ورزشی آموزش وپرورش وکانونها و کلاس های پیش بینی شده ارائه کرد و بیان کرد: بحث اوقات فراغت برای ما اهمیت بسیاری دارد زیرا این تلاش ها می تواند از بروز آسیب های اجتماعی بر دانش آموزان جلوگیری کند.

عباسی یادآور شد: امسال سه کانون رادرمنطقه شبانکاره فعال کرده ایم که یک کانون درروستای خلیفه ای ویک کانون درروستای بویری ویک کانون هم در شهر شبانکاره از دانش آموزان متقاضی ثبت نام می کنند.

وی نوع فعالیت کانونها را در زمینه های فرهنگی هنری و ورزشی بیان کرد وگفت: شعار امسال کانون ها ( توسعه مهارت، کار آفرینی و اشتغال است ).

آن مقام مسئول اظهار داشت: در زمان ثبت نام هیچ گونه وجهی ازدانش آموزان گرفته نمی شود و این بصورت بخش نامه به کلیه مدیران مدارس منطقه ابلاغ شده است.

در ادامه جلسه سایر اعضاء نظرات خود رادرمورد موضوعات جلسه بیان کردند و همچنین در خصوص شهریه مدارس شبانه روزی مصوباتی صورت گرفت وقرار شد دیوارکشی آموزشگاه های مکتب صادق روستای لایپه و ایثار روستای میلک پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار