سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

نشست مسئولان پایگاه‌های سنجش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تعداد پایگاه‌های سنجش دانش‌آموزان استان بوشهر ۵٠ درصد افزایش یافت.

کد مطلب: ۹۲۲۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست مسئولان پایگاه‌های سنجش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

غلامحسین حسینی در نشست با مسئولان پایگاه‌های سنجش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر گفت : سنجش بدو ورود به دبستان با توجه به ارزیابی دانش آموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی باید در تابستان اجرا شود .

حسینی افزود: برای انتقال اجرای پروسه سنجش کودکان پیش دبستانی از تابستان به ماه‌های میانی سال تحصیلی با توجه به مشکلات استان بوشهر باید با سازمان استثنایی آموزش و پرورش مکاتبه شود تا دانش آموزان با گذراندن آموزش و درک فضای آموزشی با سوالات سنجش آشنا باشند و آن را بهتر درک کنند.

حسینی افزود: ۴۰پایگاه به صورت ثابت و سیار در سنجش نوآموزان فعالیت خواهند داشت که از این تعداد ۲۳پایگاه ثابت و ۱۷پایگاه آن نیز به صورت سیار فعالیت خواهد کرد که طبق پیش بینی حدود ۲۱هزار دانش آموز را در طرح سنجش بررسی خواهند کرد.

وی، یکم تیر را آغاز نوبت گیری برای سنجش نوآموزان عنوان کرد و یادآور شد: نوآموزان پس از مراجعه به مدرسه نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند و در تاریخ اعلام شده از طرف مدرسه به پایگاه سنجش بروند.

حسینی در پایان به نقاط آسیب پذیر و نیازمند استان که مشکلات مالی دارند اشاره کرد و گفت: مسئولان پایگاه سنجش شهرستان‌ها و مناطق با توجه به شناختی که از مردم آن منطقه دارند نسبت به افراد بی بضاعت توجه ویژه ای داشته باشند و هزینه سنجش را نیم بها یا رایگان حساب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار