سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: 150 پایگاه تابستانی آماده فعالیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 150 پایگاه تابستانی آماده فعالیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان است.

کد مطلب: ۹۲۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:  150 پایگاه تابستانی آماده فعالیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان

غلامرضا باقری در مصاحبه با خبرنگار شبکه هامون اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته 150 پایگاه تابستانی آماده فعالیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان می باشند و توجه ویژه به آموزش مهارتها و دست ورزی با نگاه اقتصاد مقاومتی در این پایگاهها در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر مقوله برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان به عنوان یک فرآیند مهم و مورد نیاز در تابستان، بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده سعی خواهد شد تا متناسب با رویکردهای آموزش و پرورش و تطابق آن با اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین و فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در این راستا برنامه ریزی و از تمام ظرفیتهای پیدا و پنهان مجموعه بهره گیری لازم صورت پذیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به طراحی برنامه های شاد و جذاب در پایگاههای تابستانی برای دانش آموزان، موضوع مهارت آموزی و بومی کردن مهارتها را مورد تاکید قرار داد.

باقری نیاز امروز جامعه را تربیت نیروهای ماهر و توانمند عنوان داشت و افزود: یکی از اهداف مهم این پایگاهها بهره گیری از توانمندی و ظرفیتهای بالقوه دانش آموزان و به فعل رساندن این پتانسیل عظیم و خدادادی است.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها و دانش آموزان می توانند با مراجعه حضوری به مدارس، کانونهای فرهنگی و تربیتی و دارالقرآنها نسبت به ثبت نام و حضور در این برنامه ها و کلاسهای آموزشی و تربیتی اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار