فرماندار اسلامشهر: بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز درواحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی ممنوع است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: سیاست واحد و یکپارچه در زمینه موضوعات مرتبط با اتباع بیگانه تدوین و ملاک عمل دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۲۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز درواحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی  ممنوع است

مسعود مرسلپور در سومین جلسه ساماندهی امور اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی شهرستان اظهار داشت: ثبت نام از دانش آموزان اتباع بیگانه بنا بر آموزه‌های دینی و انسانی و حسب دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای همه اتباع بیگانه مجاز و غیرمجاز بصورت رایگان انجام می شود و ما بنا نداریم مدارس و دانش آموزان اتباع و ایرانی را از هم تفکیک کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه آمار دقیقی از وضعیت اشتغال اتباع در شهرستان نداریم گفت: بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و... ممنوع است و در صورت بکارگیری اتباع بیگانه فاقد کارت صلاحیت مراتب به دستگاه قضایی اعلام شود.

مرسلپور تصریح کرد: بخشداریها و شهرداریها مکلفند با توجه به ضرورت ارائه مجوز دفن از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و پزشکی قانونی از دفن اتباع فاقد مجوز دفن خودداری نمایند و بخشداریها ضمن اعلام و انعکاس این موضوع به دهیاریها، اقدام لازم را بعمل آورند در غیر این صورت دستگاه مسئول پاسخگو خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر افزود: جهت تسهیل در امورات اتباع بیگانه و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفتر کفالت اسلامشهر، اقدامات لازم جهت راه اندازی شعبه دیگر دفتر کفالت در بخش چهاردانگه و احمد آباد مستوفی با همکاری بخشداریها و شهرداریها انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار