معاون سیاسی وزیر کشور: برگزاری انتخابات بانشاط مستلزم حضور همه سلایق سیاسی است

یاسوج (پانا) - معاون سیاسی وزیر کشور بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد، برگزاری انتخابات بانشاط مستلزم حضور همه سلایق سیاسی در داخل خانواده انقلاب اسلامی هستند و باید زمینه مشارکت و رقباتشان ایجاد شود.

کد مطلب: ۹۲۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی وزیر کشور:  برگزاری انتخابات بانشاط مستلزم حضور همه سلایق سیاسی است

جمال عرف، اظهار کرد: سیاست اصولی وزارت کشور، بی طرفی در انتخابات پیش رو است. استانداران، فرمانداران و بخشداران به هیچ وجه حق جانبداری از هیچ شخصی را ندارند. باید امانتدار مسئولیتی که انقلاب و مردم در اختیار آنها گذاشته، باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور، گفت: مبنای کار در انتخابات رعایت قانون و مقررات است. در مجامع بشری قانون بد را بهتر از بی قانونی می‌دانند و در کشور ما که قانون مترقی انتخابات داریم باید به آن پایبند باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور به اقدامات و حوادث سال گذشته اظهار کرد: سال قبل شاهد تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا بودیم و ابتدای سال ۹۸ امتحان دیگری گرفت و آن بارش سنگین ۲۵ استان بود که در گلستان، خوزستان و لرستان خیلی سنگین بود.

عرف تصریح کرد: به یاری خداوند از آزمون سیل سربلند بیرون آمدیم و پایان امسال هم آزمون تحریم‌ها را با همراهی و‌ یاری ملت ایران پشت سر می‌گذاریم.

او در ادامه سخنان خود، گفت: مهمترین سیاست داخلی امسال وزارت کشور رویداد انتخابات ۹۸ است.

عرف تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم بدون شائبه سومین سیاست وزارت کشور است و ما در مجموعه وزارت کشور تلاش می‌کنیم انتخابات سالم و بدون شائبه‌ای برگزار کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور، گفت: ما بحثی در جابه جا استاندار نداشتیم اما خود احمدی تاکید اصرار داشت و دلایلی داشت و من خیلی جدی نگرفتم بعد از عید فطر آمدند تا تصمیم ایشان خیلی جدی است و حتی گفت استعفا را به وزیر کشور دادم.

فرایند جایگزین فرآیند سخت و پیچیده‌ای است اما وقتی بحث آقای کلانتری شد نمایندگان به سرعت به اجماع رسیدند برای آقای کلانتری و کش و قوس نداشتیم و همزمان با آقای حق‌شناس برای گلستان انتخاب کردیم از زحمات احمدی تشکر می‌کنم.

او افزود: کسی که در دوره نوجوانی وارد دفاع مقدس می‌شود و جان را در طبق اخلاص می‌گذارد و از کشور و‌ میهن دفاع می‌کند عنصر ارزشی است.کلانتری هم انسان با ارزشی فداکار، پرکار و عبارتی که روحانی گفت خستگی‌ناپذیری است.

علی محمد احمدی از شهریورماه ۹۶ فعالیت خود را به عنوان دومین استاندار دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد و ۱۶ خرداد ماه ۹۷ استعفا کرد و به رغم عدم تمایل وزارت کشور، با استعفای وی موافقت شد.

حسین کلانتری مدیرکل امنیتی وزارت کشور که عملکرد وی در حوادث دی ماه سال ۹۶ مورد تحسین وزیر کشور قرار گرفت به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار