نجات جان ۲۰ نفر از ساکنان یک ساختمان ۵ طبقه در حال حریق

تهران (پانا ) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر خبر داد و گفت به کمک آتش‌نشانان ۲۰ نفر از این ساختمان خارج شدند.

کد مطلب: ۹۲۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نجات جان ۲۰ نفر از ساکنان یک ساختمان ۵ طبقه در حال حریق

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۱۱ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر، پل پنجم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه که تقریبا غیرمسکونی بود که در زیرزمین آن باشگاه ورزشی زنانه دایر بود و خانم‌ها در آن حضور داشتند. در طبقات بالایی نیز چند آرایشگاه زنانه فعالیت می‌کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حریق در پکیجی که در بالکن طبقه پنجم قرار داشت، اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: در این بالکن نیز مقداری لوازم لباس عروس نیز نگهداری می‌شد که همه آنها کاملا شعله‌ور بود آتش‌ نیز به یک اتاق ۹ متری سرایت کرده بود و این حریق باعث شده بود این آرایشگاه ۱۴۰ متری کاملا پر از دود شده و همچنین دود کاملا ساختمان را گرفته بود.

ملکی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان افرادی که در سایر طبقات بودند نیز خارج شده بودند و چند نفری در داخل واحدها و آرایشگاه حضور داشتند که حدود ۲۰ نفر از افرادی که در داخل طبقات بودند با کمک آتش‌نشانان خارج شده و با عملیات به موقع آتش‌نشانان از گسترش آتش به دیگر نقاط نیز جلوگیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار