دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در قم

سرهنگ" مراد حسین جعفریان" اظهار داشت: ماموران کلانتری" 20 شهید فاطمی قم" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک نفر با چهره معتادگونه و رفت و آمدهای نامتعارف مشکوک و برای پیگیری موضوع به کلانتری متتقل کردند.
وی افزود: متهم خود را بیکار و بلامکان عنوان کرد که در بازرسی بدنی از وی مقادیری پول خرد و تعدادی سوییچ خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
سرهنگ جعفریان ادامه داد: در بازجویی های پلیسی متهم به سرقت وجه نقد داخل صندوق صدقات برای تامین هزینه های اعتیاد و نیز با همدستی یک نفر دیگر به سرقت لوازم داخل خودروهایی که فاقد سیستم ایمنی و دزدگیر بودند، اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، منزل و مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، برای بازرسی از محل موصوف اقدام و پس از ورود به منزل، اموال مسروقه ای شامل جک وانت پیکان، یک عدد باتری اتمی موتورسیکلت، آچار چرخ، سیم رابط باتری، قفل جک لاستیک جلو، جک خودروی پراید، تعداد 4 عدد فلش، کنترل ضبط خودرو، ماشین حساب، پنل ضبط کنکور، یک جفت ضبط خودرو مارشال، تعداد4 دستگاه تلفن همراه، 2 دستگاه رادیو فلش خور،لاستیک ورینگ پراید،پیچ ومهره مربوط به گاردریل، یک بسته هرویین و یک عدد پایپ را کشف و 3 نفر از دیگر همدستان متهم که اقدام به کیف قاپی و سرقت می کردند نیز دستگیر شدند.
وی بیان داشت: در ادامه 17 نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ جعفریان در پایان به رانندگان توصیه کرد: متاسفانه علیرغم بارها تذکر و هشدار از سوی پلیس به دارندگان وسایل نقلیه اما همچنان شاهد بی توجهی بعضی از رانندگان هستیم که منجر به سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آنها می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان قم هشدار داد: از رانندگان عزیز درخواست داریم همواره اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز و هنگام ترک اتومبیل خود، از بسته شدن درب ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار