رئیس جهادکشاورزی شهرستان طبس: بهره مندی بیش از 780 نفر از پروژه های بخش کشاورزی

طبس (پانا) - رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان طبس با اشاره به افتتاح 31 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان گفت: با بهره برداری از این طرح ها ، 785 نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

کد مطلب: ۹۲۱۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس  جهادکشاورزی شهرستان طبس: بهره مندی بیش از 780 نفر از پروژه های بخش کشاورزی

داود بخشایی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: در این هفته 31 پروژه در بخش کشاورزی شهرستان طبس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بخشایی میزان کل اعتبارهزینه شده وسرمایه گذاری انجام شده را مبلغ 28هزار و 720میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ازاین مبلغ 18 هزار و 220 میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و 4هزار و 439 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی ومبلغ 6061میلیون ریال سهم آورده متقاضی وخودیاری می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس ادامه داد: طرح های افتتاحی شامل 2پروژه سامانه نوین آبیاری ، 2 پروژه انتقال آب ، 2 پروژه تسهیلاتی احداث گلخانه صیفی سبزی ، 6 پروژه تسهیلاتی احداث استخر ذخیره آب، 3پروژه مرمت وبازسازی قنات، 14پروژه تسهیلاتی پرورش دام سبک وسنگین اصلاح نژاد شده ، یک پروژه پرورش شترمرغ، یک پروژه تکثیر وپرورش ماهیان زینتی می باشد .

وی اشتغال ایجاد شده به وسیله افتتاح این طرح ها را 94 شغل عنوان کرد و افزود: از این تعداد 30 شغل به طور مستقیم و بقیه به طور غیرمستقیم برای افراد ایجاد شده است.

وی همچنین اشتغال تثبیت شده به وسیله این پروژه ها را 270 شغل بر شمرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها ، 785 نفر از مزایای آن ها بهره مند شده اند.

21 تا 27 خرداد ماه هفته جهاد کشاورزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار