تازه ترین رویدادهای پلیسی در استان قم

قم (پانا) - دستگیری کلاهبردار میلیاردی در قم، کشف بیش از 183 کیلوگرم تریاک، انهدام باند سارقان حرفه ای منازل فصل و روستایی از مهمترین تازه های پلیسی در هفته جاری استان قم بوده است.

کد مطلب: ۹۲۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تازه ترین رویدادهای پلیسی در استان قم
کشف بیش از 30 کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک پلیس "قم و لرستان"

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 30 کیلوگرم تریاک، با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر "قم ولرستان" خبر داد.
سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی، محموله مواد افیونی را از جنوب کشور و با عبور از محور مواصلاتی قم به پایتخت منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس طی هماهنگی های قضائی مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور با بار قانونی ذغال کک را شناسایی،متوقف و برای بررسی دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان منتقل کردند.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از داخل چادر خودروی تریلی که روی بار ذغال کک قرار گرفته بود ، مقدار 31 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 3بسته 10کیلویی کشف و 1 نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان حرفه ای منازل فصلی و روستایی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از انهدام باند سارقان حرفه ای منازل فصلی و روستایی بخش پاسگاه های انتظامی " کهک و قلعه چم" خبر داد.
سرهنگ" مراد حسین جعفریان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم فرماندهی انتظامی شهرستان قم، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت با 3 نفر سرنشین در یکی از روستاهای بخش کهک، مشکوک و ضمن توقیف خودرو، متهمان را برای انجام تحقیقات بیشتر به پاسگاه منتقل کردند.
سرهنگ جعفریان ادامه داد: در بازدید بعمل آمده از خودرو یک عدد مدارک تاکسیرانی به هویت معلوم و یک عدد باطری خودروی سنگین کشف شد.
وی اضافه کرد: ماموران در بررسی های صورت گرفته ضمن شناسایی منزل متهمان ، پی بردند هر 3 نفر متهم از سابقه داران حرفه ای "اماکن زیارتی ، اماکن دولتی ، مجتمع های مسکونی و منازل فصلی " در سطح استان بودند و اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هرویین نیز داشته اند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به منزل متهمان اعزام و ضمن دستگیری متهمان، یک دستگاه دوچرخه که برای ارتکاب به سرقت مورد استفاده آنان قرار می گرفت را کشف و توقیف کردند.
سرهنگ جعفریان ابراز داشت: در بازجویی های بعمل آمده، متهمان به 9 فقره سرقت باطری دستگاه های صوتی و آهن آلات یکی از امامزاده های روستای قلعه چم، سرقت دوربین های مداربسته و دوچرخه در 2 مجتمع مسکونی شهر پردیسان، سرقت از منازل فصلی و باغات بخش کهک، سرقت آهن آلات از مرغداری ها، سرقت باطری خودروی سنگین بخش کهک، سرقت از منزل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم، سرقت دستگاه هیلتی از سازمان آب و سرقت مدارک شناسایی و تاکسیرانی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی این پرونده، تعداد 4 نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی ، دستگیر و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ جعفریان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از 183 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس "قم و کرمان"

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 183 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های "قم و کرمان" خبر داد.
سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، یک تن از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو " کامیون بنز"، به "کرمان" منتقل کنند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودروها را شناسایی و متوقف کردند.
سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: در ادامه خودروی موصوف توقیف و طی بازرسی از آن مقدار 183 کیلو و 100 گرم تریاک کشف و متهم مربوطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت: سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک نفر کلاهبردار میلیاردی در استان خبر داد.
سرهنگ" مراد حسین جعفریان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان قم مبنی بر اینکه فردی مبالغ زیادی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه مبلغ هنگفتی از شاکی کلاهبرداری شده بود، ماموران تلاش شبانه روزی خود را در این خصوص آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: ماموران طی یکسری تحقیقات و اقدامات پلیسی موفق شدند کلاهبردار موصوف را شناسایی اما به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد.
سرهنگ جعفریان اضافه کرد: در ادامه ماموران به تعقیب و گریز متهم پرداخته و موفق شدند وی را در یک اقدام به موقع پلیسی دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ابراز داشت: در بازجویی بعمل آمده، متهم به کلاهبرداری بیش از 67 میلیارد ریال از شاکی اعتراف کرد.
سرهنگ جعفریان تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار