اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی منطقه 8

تهران (پانا) - اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین و مدیران و اولیاء و دانش آموزان در سالن شهید آوینی منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی منطقه 8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی روز سه شنبه مورخ 21/4/1398 با حضور مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه ، اعضای شورای معاونین و مدیران و اولیاء و دانش آموزان در سالن شهید آوینی منطقه برگزار گردید .

در این مراسم مینو زمان ضمن تبریک و خیر مقدم به مدیران و دانش آموزان به جهت کسب رتبه های برتر در جشنواره خوارزمی اذعان داشت: دوره اول متوسطه دوره هویت یابی دانش آموزان است و باید هنرمندانه بکوشیم تا بستر لازم برای شناخت دانش آموزان از خود و توانایی هایشان فراهم کنیم تا مسیر درستی درپیش بگیرند.

همچنین ایشان توجه دانش آموزان به خلاقیت را در جهت شناخت و نوآوری‌ها بسیار تعیین کننده دانسته و بیان داشتند : برای خلاق بودن نیازی به داشتن هوش و ذکاوت بالا نیست. به عبارت دیگر، یک دانش آموز خلاق الزاما فردی باهوش نیست، بلکه تنها با استفاده از تجربه، آزمایش و البته کنجکاوی و بررسی درباره پدیده‌های محیطی‌اش قوه خلاقیت و ابتکار خود را متجلی می‌سازد. ‌دانش آموزانی که خلاقند راه حل‌های هوشمندانه برای مسائل ارائه می‌دهند. آنها در باز خورد و نگرش‌های خود مستقل و بی‌تعصب‌اند و ترجیح می‌دهند که در شرایطی باز و نامحدود (از نظر یادگیری) فعالیت کنند تا دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

درپایان این مراسم بااهدای لوح سپاس ازتقدیر و اهدای لوح سپاس به مدیران ودانش آموزان برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار