بلاتکلیفی درمعرفی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان لالی

پانا (لالی) - بیش از یک ماه از کناره گیری مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی می گذرد اما هنوز نیروی جدید برای تصدی این مسئولیت معرفی نشده است .

کد مطلب: ۹۲۱۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پس از کناره گیری دکتر موحد نسب ازمدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی از ۱۱ اردیبهشت ماه متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدامی در معرفی مدیر جدید صورت نگرفته است .

با توجه به اتمام دوره ماموریت دکتر موحدنسب در نیمه اول اردیبهشت ماه دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان پس از تعللی بیش از یک ماه در معرفی مدیر جدید هنوز هیچ اقدامی نکرده است .

کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در کنار انتصابات نامناسب و ضعیف سال های اخیر پیشرفت های حوزه بهداشت و درمان را دچار رکودی کرده که نیازمند پیگیری جدی مسئولانی همچون نماینده و فرماندار شهرستان را دارد .

حوزه بهداشت و درمان شهرستان لالی نیازمند یک نیروی توانمند و باتجربه ای است که علاوه بر آشنایی کامل با امورات این حوزه توان و تخصص کافی را در حل مشکلات مردم و مجموعه تحت امر خود داشته باشد اما پس از چندین انتصاب گذشته این گونه به نظر می رسد که این مجموعه هم شاید مانند همه دستگاه های اداری دیگر فرصتی باشد برای مسئولان جهت یک انتصاب از نوع سیاسی و در یک مسیر خاص که البته برای شهر و مردم چندان مفید نباشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار