کانون پرورش فکری خوزستان به مناسبت هفته محیط زیست برگزار کرد؛

کارگاه آموزشی نقاشی کودک و نوجوان با عنوان 'ما هر کدام یک برگیم' در اهواز

اهواز (پانا)- کانون پرورش فکری خوزستان به مناسبت هفته محیط زیست، کارگاه آموزشی نقاشی کودک و نوجوان با عنوان'ما هر کدام یک برگیم' را در اهواز برگزار کرد.

کد مطلب: ۹۲۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی نقاشی کودک و نوجوان با عنوان  'ما هر کدام یک برگیم' در اهواز

مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو اهواز با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان به مناسبت هفته محیط زیست با برپایی ورکشاپ نقاشی، کودکان و نوجوانان را به حفاظت از محیط زیست زندگی خود تشویق کرد.
در این برنامه که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، رئیس سازمان محیط زیست شهرستان اهواز، جمعی از مربیان و کارشناسان و اعضا کانون حضور داشتند کودکان و نوجوانان در کارگاه نقاشی با مسئولیت مولود تجلی‌زاده کارشناس ارشد پژوهش هنر شرکت کردند.
در این ورکشاپ بچه‌ها محیط زیست زندگیشان را نقاشی کردند و با راه‌های حفاظت با آن آشنا شدند.
بر اساس این گزارش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز نیز هم‌زمان با اجرای این رویداد ویژه برنامه محیط زیستی با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان برگزار کرد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان را به حفظ محیط زیست تشویق کرد.
در این دو برنامه از سوی کانون پرورش فکری خوزستان به همه کودکان و نوجوانان شرکت کننده بسته فرهنگی باغبان کوچولو هدیه داده شد.
اداره محیط زیست شهرستان اهواز نیز در دو مرکز کانون شماره یک و ۲ اهواز به شرکت کنندگان کیسه زباله و دستکش اهدا کرد و همچنین دو سطل کارتن پلاست مخصوص زباله تر و خشک در مراکز کانون نصب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار