مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

خیرین مدرساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر توسعه و تجهیز مدارس هستند

اراک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: خیرین مدرساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر توسعه و تجهیز مدارس هستند.

کد مطلب: ۹۲۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر توسعه و تجهیز مدارس هستند

«شهریار فولادوند» اظهار داشت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی با هدف تقدیر و تجلیل از خیرینی که در طول یکسال گذشته تعهداتی را نسبت به آموزش و پرورش انجام داده اند و حاصل تعهدات آنها ساخت فضاهای آموزشی و تربیتی برای استفاده دانش آموزان استان است، برگزار شده است.

وی با شاره به ضایعه­ی درگذشت رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشورگفت: دکتر محمدرضا حافظی یکی از اصلی ترین بنیان­گذاران عرصه مدرسه سازی کشور بودند که حضور مقتدرانه ایشان در این حوزه منشأ اثرات بزرگی بود که منجر به رونق فعالیت خیرین مدرسه ساز بوده است لذا درگذشت ایشان یک ضایعه غیرقابل جبران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه افزود: حوزه خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش سالهاست که به یکی از مهمترین حوزه ها در آموزش و پرورش تبدیل شده است و به عنوان یکی از بازوان اصلی دولت و مجموعه آموزش و پرورش همکار و همیار ما در امر توسعه فضاهای آموزشی بوده است.

وی گفت: ماحصل تلاش خیرین ایجاد و احداث مدارسی است که به واسطه آن بستر تحصیل را برای همه دانش آموزان در جای جای کشور مهیا می کنند.

فولادوند با تأکید بر اهمیت کار خیرین مدرسه ساز یادآور شد: قریب به یک سوم از فضاهای آموزشی استان مرکزی درطی سالیان گذشته به وسیله خیرین تخریب و بازسازی، نوسازی و یا مقاوم سازی شده است که در کنار اعتبارات دولتی که بعضا نوساناتی را نیز داشته است مشارکت خیرین در این امر بسیار خوب و ارزشمندی بوده است.

وی بیان داشت: صرف نظر از مبالغی که خیرین برای این حوزه پیش بینی می کنند، نکته اساسی در امر مشارکت خیرین تأثیر نگاه خیرین در تربیت دانش آموزان است که برای ما در آموزش و پرورش به یک راهبرد اساسی تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: زمانی که یک فضای آموزشی به واسطه مشارکت خیرین ساخته می شود و برای تحصیل دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد، نیات خیرخواهانه آنها مبنی بر کمک به هم نوع، ایثار و فداکاری نگرشی است که به دانش آموزان منتقل می شود و منجر به سرمایه گذاری در ارتقا دانش جامعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار