مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : اجرای 11 پروژه آموزشی با مشارکت موسسه خیری پویان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای بیش از 11 پروژه آموزشی و پرورشی در مدارس استان با مشارکت موسسه خیری پویان خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  : اجرای 11 پروژه آموزشی با مشارکت موسسه خیری پویان

محمد علی واقعی ظهر امروز در دیدار با خیرین نیکوکار این موسسه اظهار کرد: توسعه 2 کلاسه فردوس، کارگاه نقشه کشی قاین، کارگاه شهید مطهری طبس، توسعه 2 کلاسه دهنوی بیرجند، توسعه معراج فیض آباد و کارگاه مجتمع درمیان، توسعه 4 کلاسه آرین شهر و سالن چند منظوره آیت ا... فقیهی زیرکوه از مهم ترین این پروژه ها به شمار می رود.

او با بیان این که این پروژه ها به طوز میانگین 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: خیرین بازوی توانمند آموزش و پرورش خراسان جنوبی در فرایند مقدس تعلیم و تربیت به شمار می روند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری هنرستان های استان در زمینه مهارت آموزی به دانش آموزان و هنرجویان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای استان، تأکید کرد: در راستای مهارت آموزی به دانش آموزان دوره ی اول متوسطه طرح ایران مهارت به مدت سه سال در مدارس استان اجرا می شود.

واقعی با بیان این که قریب 43 درصد جمعیت دانش آموزی استان در 123هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای تحصیل می کنند، یاد آور شد: در حال حاضر78 رشته در هنرستان های استان به هنرجویان علاقمند به این رشته ها آموزش داده می شود.

نماینده موسسه خیری پویان نیز در این دیدار گفت: سه عامل فرهنگی بودن استان، وجود استعدادهای غنی و درخشان در بین دانش آموزان و فعالیت مدیران دلسوز و زحمت کش در آموزش و پرورش مهم ترین انگیزه انتخاب خراسان جنوبی برای انجام فعالیت های عمرانی، آموزشی و پرورش توسط این موسسه به شمار می رود.

ماهوتچیان بر مهارت آموزی دانش آموزان مستعد خراسان جنوبی تأکید کرد و ادامه داد: موسسه پویان برای نیل به این هدف ضمن فراهم سازی امکانات سخت افزاری با فرهنگ سازی نسبت به آگاهی بخشی به خانواده ها، توسعه و تجهیز هنرستان ها گام در این مسیر گذاشته و در سایه حمایت مسئولین استانی به توفیقاتی نیز دست یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار