سند آمایش سرزمین مبنای توسعه استان

یزد (پانا) - سی و پنجمین جلسه شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست "محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد و با حضور "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، ‌"سیدمحمد رستگاری" فرماندار یزد و اعضای این شورا در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سند آمایش سرزمین مبنای توسعه استان

استاندار یزد در نشست شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان، سند آمایش سرزمین را مبنای حرکت استان در بسیاری از مباحث استراتژیک توسعه دانست و بر مشارکت فکری بخش خصوصی و نخبگان جامعه برای دستیابی به سندی جامع و اثرگذار تاکید کرد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: همه نیروهای موثر جامعه ازجمله بخش خصوصی در کنار بخش اداری و نخبگان جامعه باید فرصت آشنایی با این سند را داشته باشند تا با مشارکت فکری به سند‌ی جامع و اثرگذار با کمترین نواقص دست یابیم.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز پذیرای پیشنهاد‌ها، نظرات و انتقادات همه صاحبان فکر و اندیشه برای رفع نواقص احتمالی است ضمن اینکه ما جلسات دیگری نیز ازجمله با اتاق‌های فکر در دانشگاه های استان خواهیم داشت و در نهایت سند آمایش سرزمین استان باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، ‌طرح و تصویب شود و به اجرا درآید.
"طالبی" در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اینکه همگان پذیرفته اند طرح آمایش سرزمین باید مبنای حرکت آینده استان برای توسعه باشد، قدم بزرگی است که برداشته شده و امیدواریم با مشارکت فکری همه عزیزان این سند با جدیت و همکاری همه جانبه، نهایی و اجرایی گردد.
گفتنی است در ابتدای این نشست وضع موجود استان در حوزه اقتصادی و پیشران های موثر در توسعه آینده استان و گام های هفت گانه سند آمایش سرزمین استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار