برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال به میزبانی قم

قم (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم: باید از ظرفیت‌های فضای مجازی برای رونق و توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی استفاده کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال به میزبانی قم

سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که صبح امروز سه‌شنبه ٢١ خرداد ماه ١٣٩٨ در سالن جلسات شهید سیدمرتضی آوینی برگزار شد، گفت: نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال جهت تعامل میان فعالان فضای مجازی و ایجاد نهضت تولید محتوا در فضای مجازی است.

حسینی کاشانی با اشاره به ظرفیت تولید محتوای استان قم افزود: در راستای تولید محتوا در فضای مجازی از سال گذشته پیگیری‌‌هایی صورت گرفت تا از ظرفیت‌های قم در این زمینه استفاده بهینه شود و خروجی این پیگیری‌ها، میزبانی نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال برای نخستین بار در این استان است.

وی ضمن بیان حضور ناشران و فعالان برجسته کشوری در فضای مجازی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده تا از حضور مخاطبان عام هم استفاده شود، اما مخاطبان خاص این نمایشگاه، فعالان حوزه فضای مجازی برای ایجاد هم‌افزایی و عقد قرارداد همکاری میان فعالان این حوزه برای تولید نرم افزارهای اثرگذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم کتاب، چاپ و نشر را از ظرفیت‌ها و اولویت‌ها مهم استان قم دانست و ابراز کرد: برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و اولین جشنواره مطبوعات دینی هم از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در قم برنامه‌ریزی شده است.

ایشان با اشاره به استفاده بهینه از شعار سال در این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال است، در رونق کسب و کارهای فرهنگی در سال رونق تولید می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و همچنین از ظرفیت‌های موجود می‌توان به خوبی استفاده کرد.

سیدموسی حسینی کاشانی در پایان با بیان میزبانی قم در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: این نمایشگاه با مساعدت رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مجمع ناشران اسلامی برگزار خواهد شد و آیین افتتاحیه، ساعت ١٦ روز سه شنبه ٢٨ خردادماه و زمان برگزاری نمایشگاه از تاریخ ٢٨ لغایت ۳۱ خردادماه به مدت چهار روز، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم به منظور توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار