تفکر پویا؛ نیاز مبرم و عامل تحرک در جهت سوق دانش آموزان به افزایش یادگیری عمیق است

فیروزه (پانا) - باحضور معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل، از 44 اثر برتر دستاوردهای کیفی - توصیفی ادارات آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری در فیروزه تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۲۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تفکر پویا؛ نیاز مبرم و عامل تحرک در جهت سوق دانش آموزان به افزایش یادگیری عمیق است

صبح امروز به همت خالویان؛ معاون آموزشی، کابلی؛ کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی و با حضور معاونان و کارشناسان آموزش ادارات قطب شهید شوشتری و جمعی از مدیران و آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان فیروزه همایش افتتاحیه دست آوردهای ارزشیابی کیفی - توصیفی در سالن همایش های آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد.

حقیقی؛ معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به سند تحول بنیادین ، چرخش تحول آفرین در آموزش و پرورش را از نقش معلم به مربی خاطر نشان ساخت و افزود: در این راستا توجه به تغییر واژگان در این سند، تغییر حال خوب و بهینه آموزش و پرورش را منجر خواهد شد که قطعا تغییر حال خوب و رشد آفرین جامعه را که کاهش آسیب های اجتماعی از نمودهای ویژه آن می باشد را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی نیاز به تفکر پویا و لزوم توجه به آن را در امر تدریس به دانش آموزان ، عامل مهمی در جهت حرکت، افزایش و شوق یادگیری بیشتر دانش آموزان تلقی کرد و تلاش همه دست اندرکاران امر آموزش را به ویژه در مقطع حساس ابتدایی در خصوص ایجاد تفکر پویا در دانش آموزان خواستار شد.

معاون آموزش ابتدایی مدیر کل همراهی و همیاری معلم در کنار دانش آموز و کمک به رفع خطاها را در طی مسیر رشد و تعالی دانش آموزان مورد تأکید قرار داد وبر لزوم تغییرنگاه ویژه به ارزشیابی کیفی توصیفی به عنوان عامل تأثیرگذار پیشرفت و خودباوری دانش آموزان تصریح کرد.

تقدیر از برگزیدگان دست آوردهای کیفی توصیفی،افتتاح نمایشگاه دست آوردهای کیفی توصیفی ادارات قطب شهید شوشتری ،ارائه گزارش از روند برگزاری دستاوردهای کیفی توصیفی،اجرای سرود های دانش آموزی، اجرای نقالی دانش آموزی از دیگر برنامه های پیش بینی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار