معاون آموزشی آموزش و پرورش خلیل آباد: اگر به دانش آموز به عنوان فرزند خودمان نگاه کنیم برای او هدف گذاری و برنامه ریزی ویژه ای می کنیم

خلیل آباد (پانا) – معاون آموزشی آموزش و پرورش خلیل آباد با اعلام شعار "دانش آموز فرزند دلبند ماست "به تشریح سیاست هاو برنامه های کاری این معاونت پرداخت.

کد مطلب: ۹۲۰۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی آموزش و پرورش خلیل آباد: اگر به دانش آموز به عنوان فرزند خودمان نگاه کنیم برای او هدف گذاری و برنامه ریزی ویژه ای می کنیم

محسن هنرور خلیل آباد، در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرد: آن چیزی که تأکید داریم کیفیت بخشی آموزشی است، در گام اول دانش افزایی همکاران را از طریق برگزاری کلاس های ضمن خدمت شروع کرده ایم و نظارت بر عملکرد را به منظور ایجاد نظم انجام می دهیم چرا که پایه هر پیشرفتی نظم در کار است همچنین تقدیر از فعالیت همکاران زحمتکش در دستور کارما قرار دارد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: در راستای کیفیت بخشی آموزش شعار راهبردی مبتنی برسند تحول بنیادین و بر اساس آموزه های دینی برای خودمان در نظر گرفته ایم که عبارت است از"دانش آموز فرزند دلبند ماست" چرا که اگر به دانش آموز به عنوان فرزند خودمان نگاه کنیم برای او هدف گذاری و برنامه ریزی ویژه ای می کنیم و برای رسیدن به اهدافش کمک شایانی خواهیم کرد.

محسن هنرور در پاسخ به سوال"آیا ارتقا آموزش با افزایش کلاس های آموزشی است یا خیر؟" اظهار داشت: افزایش مفرط کلاس ها خستگی دانش آموز را در پی دارد اما آن چیزی که بسیار اهمیت دارد به روز بودن کتاب هاست. لازم است در محتوا ی کتاب ها بازنگری داشته باشیم و محتوای قدیمی و خسته کننده را کنار بگذاریم.

وی آموزش و تربیت را دو بال پرواز انسان عنوان کرد و گفت: هیچکدام بر دیگری تقدم ندارد و باید در یک راستا حرکت کنند و اگر نیرویی متخصص و متعهد تربیت کردیم می توانیم بگوییم در آموزش و پرورش موفق بوده ایم. وی گفت: سمت و سوی فعالیت ها را باید زیربنایی کنیم و باید از ابتدایی شروع کرد( همانطور که امام راحل فرمودند ابتدایی را دریابید که دانشگاه دیر است) تا شاهد شکوفایی استعداد های بیشتری باشیم و انسان های مفید وتأثیرگذار تحویل جامعه دهیم؛ در همین راستا نیروی انسانی مهم ترین پتانسیل و ظرفیت ماست.

محسن هنرور از راه اندازی کارگاه مجهز کامپیوتربا مشارکت خیرین جهت استفاده رایگان دانش آموزان خبر داد و گفت: تیم مدیریتی حال حاضر مشتاق خدمت هستند و فعالیت بی وقفه دارند و این نوید و خبر خوش ما برای دانش آموزان است.

معاونت آموزشی آموزش و پرورش خلیل آباد در خصوص مشکلات و چالش های پیش رو گفت: نبود مدارسی چون مدارس استعدادهای درخشان، مدارس شاهد و مراکز آموزش عالی در شهرستان موجب شده است دانش آموزان نخبه ما به شهرستان های اطراف بروند و آنجا ادامه تحصیل دهند که امیدواریم این مشکل مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار