رفع نقص کارت کنکور ارشد تا فردا امکان‌پذیر است

تهران (پانا) - داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 98 برای رفع نقص کارت ورود به جلسه خود تا فردا چهارشنبه فرصت دارند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

کد مطلب: ۹۲۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رفع نقص کارت کنکور ارشد تا فردا امکان‌پذیر است

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۳ خرداد و نوبت صبح جمعه ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز گذشته ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان درباره مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقداماتی را انجام دهند.

چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی وی که در ثبت‌نام اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است داوطلب از امروز سه‌شنبه ۲۱ خرداد تا چهارشنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کند.

در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی و با توجه به ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی مشاهده می‌شود، لازم است داوطلب تنها از طریق لینک اینترنتی تا ۲۴ خرداد ۹۸ در سایت اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و موارد لازم را اصلاح کنند.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این زمینه طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارت‌های شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار