با حضور معاون رئیس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛

آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز  و نکوداشت دکتر حافظی برگزار شد

تهران (پانا) - با حضور معاون رئیس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، آئین تجلیل ار خیرین مدرسه ساز (مهر خوبان) و نکو داشت دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز  و نکوداشت دکتر حافظی برگزار شد

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی، عصر امروز آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز و نکو داشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و پیروز حناچی شهردار تهران در باغ موزه هنر ایران برگزار شد.

در این برنامه که به عنوان مهرخوبان برگزار شد جمعی از خیرین مدرسه ساز، مسئولان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و برنامه های متنوعی اجرا و از خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح یادبود تجلیل و از خدمات 20 ساله محمدرضا حافظی که به دلیل بیماری حضور نداشت قدر دانی شد.

در این آئین، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی اظهار کرد: تعلیم و تربیت عامل رشد جامعه است و معلمان ادامه دهنده راه پیامبران هستند.

مهراله رخشانی مهر از سال ها تلاش دکتر حافظی تقدیر و تصریح کرد: حمایت از نظام تعلیم و تربیت کشور، تلاش برای توسعه فضاهای آموزشی و پشتیبانی از دانش آموزان مناطق محروم از جمله خدمات این خیر مدرسه ساز در دهه های اخیر است.

در این آئین از کتاب دکتر محمدرضا حافظی با حضور نوبخت و حسینی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار