تازه های پلیسی در قم

قم (پانا) - کشف 190 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس "قم و فارس"، کشف بیش از 56 کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی در قم، کشف بیش از 6 میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم از تازه های اخبار پلیسی در قم است.

کد مطلب: ۹۲۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تازه های پلیسی در قم
کشف 190 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس "قم و فارس"

سردار "عبدالرضا آقاخانی" پلیس، اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، 2 تن از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با 2 دستگاه خودرو زانتیا و سانتافه، به "شیراز" منتقل کنند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودروها را شناسایی و متوقف کردند.
سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: در ادامه هر 2 خودرو توقیف و طی بازرسی از آن ها 190 کیلوگرم تریاک کشف و هر 2 متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از 56 کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از 56 کیلوگرم تریاک در پوشش بار "گوجه فرنگی"، از دستگیری 4 متهم در این رابطه خبر داد.
آقاخانی در خصوص کشف تریاک با طعم گوجه فرنگی تصریح کرد: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را با یک دستگاه کامیونت و در پوشش بار "تره بار" از یکی از استان های جنوب شرقی به مقصد پایتخت منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو آغاز که سرانجام کامیونت مذکور به همراه یک دستگاه خودروی سواری دیگر در این خصوص شناسایی، توقیف و 4 نفر متهم نیز دستگیر شدند.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، مقدار 56 کیلو و 450 گرم مواد افیونی از نوع تریاک در پوشش بار " گوجه فرنگی" و در قالب 17 بسته کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف بیش از 6 میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 6 میلیارد ریال خشکبار قاچاق از یک دستگاه "کامیونت ایسوز" در استان خبر داد.
آقاخانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و با اطلاع از اینکه فردی قصد دارد با یک کامیونت اقدام به قاچاق محموله خشکبار به ارزش چندین میلیارد ریال کند، عملیات شناسایی و توقیف کامیونت و راننده آن در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد بارگیری در یکی از استان های جنوبی انجام شده و مقرر است با عبور از محورهای مواصلاتی استان قم در شهر تهران تخلیه و توزیع شود، بنابراین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان موفق شدند کامیونت موصوف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.
سردار آقاخانی ادامه داد: خودرو برای بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل و در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل "حبوبات" بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، مقادیر زیادی گردو به همراه مغز گردو قاچاق کشف شد.
وی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد،خشکبار مکشوفه شامل هزار و یکصد کیلوگرم گردو و 2 هزار و 672 کیلوگرم مغز گردو بوده است.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده 6 میلیارد و 172 میلیون و 482 هزار ریال برآورد شده که متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار