نتایج سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهر تهران اعلام شد

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از حضور گسترده 502650 نفر دانش آموز دختر و پسر در سطح مدرسه، منطقه و استان در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نتایج سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهر تهران اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نتایج سی و هفتمین دوره جشنواره های فرهنگی ادبی و هنری دانش آموزان و مدارس شهر تهران اعلام گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: به حمدالله سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با حضور گسترده ی 502650 نفر از دانش آموز دختر و پسر در سطح مدرسه، منطقه و استان برگزار گردید. در مرحله پایانی این مسابقات 15000 نفر در دو بخش حضوری و غیرحضوری در استان حضور یافته اند.

عبدالرسول کریمی افزود: این دوره از مسابقات در بخش های انفرادی و گروهی برگزار شده است. نمایش صحنه ای، عروسکی، نقالی، نمایشنامه خوانی، سرود، تکنوازی، شعر، داستان، فضای مجازی و نقد ادبی از جمله رشته های مختلف این دوره از مسابقات بوده است.

کریمی به حضور دانش آموزان شهر تهران به صورت گسترده در رشته سرود همگانی و نقاشی همگانی اشاره کرد و گفت: ما امسال با توجه به سیاست های مدیرکل محترم نگاه و عملکرد ویژه ای را در بخش هنر تسری داده ایم تا هنرمندان و ادیبان بیشتری تحت پوشش این مسابقات قرار گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران برای دانش آموزان موفق در مرحله استانی آرزوی موفقیت کرده و افزود: امیدواریم در بخش پایانی مسابقات سی و هفتم فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور، دانش آموزان تهران با آثار خود درخشش افزون تری داشته و رتبه های خوبی را در رقابت با سایر استان ها کسب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار