پاتک بزرگ تراکتورسازی به استقلال؛ ستاره محبوب آبی‌ها آماده راهی شدن به سوی تبریز

تهران (پانا) – مدیران تراکتورسازی مذاکره خود با هافبک محبوب استقلالی‌ها را آغاز کرده‌اند و قصد دارند تا ابتدای تابستان قراردادشان را با این بازیکن امضا کنند.

کد مطلب: ۹۲۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پاتک بزرگ تراکتورسازی به استقلال؛ ستاره محبوب آبی‌ها آماده راهی شدن به سوی تبریز

تراکتورسازی که با جذب رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری و سعید مهری فعالیت خود را در نقل و انتقالات لیگ برتر نوزدهم آغاز کرد و تلاش ویژه‌ای برای عقد قرارداد با رامین رضائیان یا وریا غفوری دارد، حالا به دنبال ستاره جدیدی از سرخآبی‌های پایتخت رفته است.

یک منبع آگاه به پانا خبر داده است که باشگاه تراکتورسازی فعالیت خود برای جذب آیاندا پاتوسی، ستاره آفریقایی استقلال تهران، را آغاز کرده و طی روزهای گذشته مذاکرات با وکیل ایرانی این بازیکن انجام شده اما همه چیز به اول تیر موکول شده است.

بنابر قراردادی که پاتوسی با باشگاه استقلال دارد، او باید تا 22 ژوئن (اول تیر) منتظر استقلال بماند و اگر تا آن زمان از سمت باشگاه استقلال اتفاقی رخ نداد این هافبک می‌تواند قراردادش را با باشگاه جدید بدون مشکل امضا کند.

استقلالی‌ها برای ماندگار کردن پاتوسی در استقلال باید 550 هزار دلار پرداخت کنند که با قیمت فعلی دلار مبلغی نزدیک به 7 میلیارد تومان خواهد شد، رقمی که بعید است استقلالی‌ها با توجه به جذب سرمربی خارجی توانایی پرداخت آن را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار