باستانی: امن ترین ناظران در مدارس انجمن اولیای مدارس اند

تهران (پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی در دیداری صمیمی با سید محمد هادی حسینی، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه 13 تهران راجع به پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی تهران گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۲۰۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: امن ترین ناظران در مدارس انجمن اولیای مدارس اند

در این دیدار حسینی، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه 13 گفت: سازمان دانش آموزی بهترین مکان است که در بین دانش آموزان شادی را ایجاد کند. حمایت و تقویت دانش آموزان پیشتاز در مدارس فرصتی است برای فریاد شادی دانش آموزان و یادگیری مهارت های زندگی با آموزش مربیان پیشتاز که در مدارس حضور دارند.
حسینی در ارتباط با اجرای طرح لباس فرم مدارس گفت: امسال با حضور سازمان دانش آموزی تلاش کردیم این طرح را همزمان با در نظر گرفتن موضوع مدرسه محوری و اختیار مدیران مدارس از خود مدیران مدارس کمک بگیریم و ما در نقش ناظر بسیار جدی حضور داشته باشیم.
عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی با اشاره به اهمیت نظارت و حضور فعال انجمن اولیا مدارس در این طرح گفت: شورای مدارس مهمترین نقش را در پیشبرد بهتر این طرح دارند. سازمان دانش آموزی بسترهای اجرای خوب و دقیق این طرح را فراهم می کند اما امن ترین نظارت حضور انجمن اولیای مدرسه در اجرای این طرح است.
همچنین امیری، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه 13 گفت: مطالبه اولیا از ما همین مواردی است که سازمان دانش آموزی مامور به انجام آن شده است. در این زمینه آموزش لازم داده شده است و با توجه به اینکه مدت هاست تربیت دانش آموز، مطالبه عمومی اولیا شده است سازمان دانش آموزی و مربیان پرورشی مدارس در برآورده کردن این خواسته مهم موفق عمل کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار