ستاره‌های سمت راست تیم ملی در لیست خرید تراکتورسازی

تهران (پانا) – باشگاه تراکتورسازی قصد دارد یکی از 2 بازیکن مطرح ایران در سمت راست خط دفاعی را برای فصل جدید جذب کند.

کد مطلب: ۹۲۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاره‌های سمت راست تیم ملی در لیست خرید تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز که فصل گذشته به رغم خریدهای نجومی و هزینه‌های سنگین نتوانست موفقیتی کسب کند برای فصل جدید باز هم قصد دارد به مسیر خرید ستاره‌ها ادامه دهد تا شاید رویای این تیم و بالا بردن یک جام قهرمانی برآورده شود.

تا به امروز این باشگاه پرهوادار با رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری و سعید مهری قرارداد بسته که در بین این اسامی بدون شک باید رشید مظاهری گلر ملی‌پوش سابق ذوب آهن را اولین ستاره جذب شده دانست اما این آغاز مسیر تراکتورسازی است.

آنها که از جدا شدن دانیال اسماعیلی‌فر اطمینان دارند، قصد دارند برای تقویت سمت راست خط دفاعی‌شان یکی از دو مدافع راست برجسته فعلی فوتبال ایران را جذب کنند.

رامین رضائیان مدافع سابق پرسپولیس که فصل گذشته در لیگ قطر برای الشحانیه به میدان رفته بود و وریا غفوری مدافع فصل گذشته استقلال بازیکن‌هایی هستند که تراکتورسازی فعالیتش را برای خرید آنها آغاز کرده و در تلاش است تا یکی از این دو نفر را به تبریز بیاورد.

البته فصل گذشته در دو مقطع تراکتورسازی به دنبال جذب رامین رضائیان بود اما این مدافع ابتدا راهی بلژیک شد و سپس به قطر رفت تا پرسپولیس آخرین تیمش در ایران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار