سرپرست داره کل آموزش وپرورش خوزستان در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی:

نظارت بر طرح لباس فرم مداراس را از مدرسه تا مرحله تولیدی انجام خواهیم داد

اهواز (پانا) - مهدی رفیعی دهکردی در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی عنوان کرد : نظارت بر طرح لباس فرم مداراس را از مدرسه تا مرحله تولیدی انجام خواهیم داد .

کد مطلب: ۹۲۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر طرح لباس فرم مداراس را  از مدرسه تا مرحله تولیدی انجام خواهیم داد

رفیعی دهکردی در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی فصل بهار سازمان دانش آموزی در خصوص دستور کار این نشست و مصوبات آن به پانا گفت:همانطور که استحضار دارید آموزش وپرورش از سازمان دانش آموزی خواسته است که متوالی نظارت و هدایت بر این موضوع را داشته باشد وازاین جهت برای آموزش وپرورش مهم است که بخشی از محتوای آموزش محسوب می شود و آن چیزی است که ماباید آن را بعنوان تعلیم وتربیت به دانش آموزان ارائه بدهیم واز طرف دیگر هم رضایتمندی مردم ، نظارت و سازماندهی کار پوشاک است که می تواند مشخص کننده و شفاف سازی وضعیت مراجعه کنندگان(خانواده های)محترم باشد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن پوشاک فرزندانشان را با کیفیت وبا الگویی مناسب و طراحی شده تهیه کنند. که این هماهنگی مجددا انجام شده والبته مراحل این کار از چند ماه پیش توسط همکاران عزیزمان در سازمان دانش آموزی دنبال می شود ودراین خصوص تصمیمات خوبی گرفته شده است ودر بخش نظارتی امسال بطور خاصی ما ناظرین بیشتری را به خدمت خواهیم گرفت واین نظارت را از مرحله مدرسه تا مرحله تولیدی انجام خواهیم داد وباز خوردهای مربوطه را به مراجع ذی ربط منعکس خواهدشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به بحث سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان هم بیان کرد:در خصوص سرویس ایاب وذهاب باز عرض می کنم شاید این سوال برای خانواده ها پیش بیاید که چرا آموزش وپرورش؟ وچرا سرویس مدارس؟
ما اعتقاد داریم که محتوا برای فرایند تربیت فقط در چهارچوب مدرسه اتفاق نمی افتد بلکه بخشی در منزل وبخش دیگری از آن در مسیر است. بعنوان مثال حتی رادیویی که آن راننده سرویس روشن می کند بخش دیگری از محتوای تربیتی می باشد لذا لازم است افراد شناسنامه دار وشناخته شده وقابل اطمینان در این فرایند داشته باشیم . ما باید ایمنی دانش آموزان را از نظر ایمنی خودرویی که حرکت می کند را تامین کنیم و همچنین تا آنجاییکه در اختیار ماست از خودروهای طرف قرداد استفاده شود واز طرفی دیگر بتوانیم محتوا آن را در بین مسیر وآن چیزی که می گذرد را بیشتر داشته باشیم که دراین مرحله عزیزانمان در سازمان دانش آموزی ورود پیداکرده اند وبا جدیت لازم پیگیر کار هستند و امیدواریم که ان شا ءالله با انجام کارهای سیستمی وبا کمک سازمان های ذی ربط بتوانیم با حداقل مشکلات، رضایتمندی بیشتری را برای خانواده ها داشته باشیم و دراین دو مقوله تصمیمات خوبی نیز گرفته شده است.

رفیعی دهکردی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه بخش گسترده ای از استان خوزستان اوایل امسال درگیر سیلاب وجامعه دانش آموزی نیز دراین زمینه متضرر شد چه برنامه هایی برای اوقات فراغت این دانش آموزان با توجه به مصوبه ای که معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر در استان داشت ،داریدافزود:همانطور که استحضار دارید که جلسه خاصی بطور اعم با مسئولین وزارت داشتیم وبطور اخص با معاونت محترم پرورشی و فرهنگی آقای دکتر کاظمی تصمیم در چند بخش گرفته شد.
یک بخش اعزام دانش آموزان مناطق سیل زده به اردوها که تا حالا پیش بینی ما ۵۰۰۰ است ودر بخش دیگر پایگاه های تابستانی است که ان شاءالله امیدواریم اعتبارآن تامین شود که این پایگاه ها فعالیت های تابستانی را برای دانش آموزان سیل زده به صورت رایگان برنامه ریزی کنند ودراین مورد هم دستورالعمل تنظیم شده که در چند روز آینده بطور اخص ابلاغ خواهد شد او درادامه با ابراز امیدواری کرد :ان شاءالله هم در بخش فعالیت تابستانی وهم در بحث اردوهای دانش آموزی بتوانیم بطور رایگان دانش آموزان را شرکت بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار