کدام باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شود؟

تهران (پانا) - در صورتیکه پرو پجیچ تا کمتر از ۴۰ روز دیگر مطالباتش را از استقلال دریافت نکند این باشگاه با مشکلات بزرگی در زمینه بین‌الملل مواجه خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کدام باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شود؟

به گزارش فارس، این بازیکن حدود یک سال پیش از باشگاه استقلال شکایت کرده بود که مدیران باشگاه با این بازیکن توافق‌ هایی برای نحوه پرداخت مطالباتش انجام دادند اما بعد از گذشت تقریبا یک سال از این ماجرا هنوز طلب پرو پجیچ پرداخت نشده است.

از سویی دیگر برخی رسانه‌های خارجی از احتمال شکایت شفر از باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش خبر داده اند که اگر این شکایت تا روز ۹ تیرماه انجام شود استقلال موظف می‌شود تا قبل از ۹ شهریور مطالبات این مربی آلمانی را پرداخت کند یا با او به توافق برسد و در غیر اینصورت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد. زیرا پرونده‌ شاکیان مالی از باشگاه‌ها تا قبل از ۹ تیرماه طبق اعلام کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ حداکثر باید تا ۹ شهریور به نوعی مختومه شود یا طلبکار به پولش برسد یا با باشگاه برای دریافت مطالباتش توافق کند.

در چنین شرایطی که استقلال با این دو مانع بزرگ خارجی مواجه است صحبت از استخدام یک مربی ایتالیایی دیگر برای استقلال هم هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار