درخشش دانش آموزان و فرهنگیان یزدی در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری

یزد (پانا) _4 دانش آموز و 5 فرهنگی یزدی در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

کد مطلب: ۹۲۰۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان و فرهنگیان یزدی در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری

محمد حسین انتظاری گفت : نوزدهمین دوره از این مسابقات با مشارکت بیش از 37500 نفر دانش آموزان و فرهنگیان استان با موضوع آموزش مهارت ها در مدرسه در نواحی، شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد که آثار برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری ارسال گردید.

وی افزود: در مرحله کشوری و در بخش فرهنگیان، فاطمه دهقان بنادکی و طاهره دهقان منشادی در رشته سرود تلفیقی رتبه اول از ناحیه دو یزد، سید مرتضی موسوی پور در رشته نمایشنامه نویسی رتبه دوم ازناحیه دو یزد، زهرا شمس الدینی در رشته شعر رتبه دوم از ناحیه یک یزد و سهیلا دبیری در رشته فیلم کوتاه رتبه دوم از ناحیه دو یزد و در بخش دانش آموزی، ملیکا محسن پور در رشته نقاشی رتبه اول از شهرستان اردکان، علیرضا حجتی مزرعه آخوند در رشته فیلم کوتاه رتبه دوم از ناحیه دو یزد، ابوالفضل زارع کمالی در رشته فیلم کوتاه رتبه سوم از ناحیه یک یزد و محمد علی مقنی زاده در رشته عکاسی رتبه سوم از ناحیه دو یزد افتخار آفریدند.

لازم به ذکر است کنگره پرسش مهر 19 کشوری جهت تقدیر از این عزیزان با حضور مسئولین کشوری در تاریخ 11 تیرماه سال جاری از سوی وزارت آموزش و پرورش در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار