با حکم رئیس قوه قضائیه:

انتصاب رئیس دادگستری شهرستان سیرجان

کرمان(پانا)- طی حکمی از سوی ،ریاست قوه قضاییه ، یدالله سپهری رئیس دادگستری شهرستان بافت به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس دادگستری شهرستان سیرجان

در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است:

"امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید."

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی سیرجان با حضور دکتر یداله موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین ایشان،امام جمعه،فرماندار و نماینده مردم شهرستان سیرجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان قضائی و اجرایی در سیرجان برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات آقای شهریار برآهویی ،رئیس سابق دادگستری سیرجان تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی،رئیس قوه قضاییه،برآهویی به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر کرمان منصوب شده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت ا… رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است آقای یدالله سپهری دانشجوی دکتری رشته حقوق در گرایش جزا و جرم شناسی می باشد و مدت چهار سال است به عنوان رئیس دادگستری شهرستان بافت انجام وظیفه می نماید و علاوه بر رسیدگی به پرونده های حقوقی ، مستشار دادگاه انقلاب و همچنین دادرس رسیدگی کننده به جرائم اطفال و نوجوانان را عهده دار بوده است .

وی در مجموعه قضایی استان کرمان بالغ بر سیزده سال در سمت های رئیس دادگستری، دادرس دادگاه و بازپرس دادسرا انجام وظیفه نموده است و ضمناً در بخشهای گلباف ، شهداد و همچنین در شهرستانهای کرمان و زرند نیز در سمتهای دادرس و بازپرس به مردم شریف این مناطق خدمت کرده است .

سپهری قبل از ورود به دادگستری به عنوان معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان زرند و سمت دبیری و همچنین رئیس کمیته امداد شهرستان زرند انجام وظیفه نموده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار