در گفت‌وگو با پانا

ضیا عربشاهی: حق با برانکو است که پولش را بخواهد، او به پرسپولیس شخصیت قهرمانی داده است

برانکو در ایران جایگزین ندارد

تهران (پانا) – هافبک دهه 60 باشگاه پرسپولیس خواستار ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ با این باشگاه شد و تأکید کرد که در وضعیت فعلی نمی‌توان جانشین خوبی برای او پیدا کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ضیا عربشاهی: حق با برانکو است که پولش را بخواهد، او به پرسپولیس شخصیت قهرمانی داده است

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا درباره احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی گفت: برانکو به تیم پرسپولیس شخصیت داد و باعث شد این تیم در چند سال اخیر نتایج قابل قبولی به دست بیاورد. برانکو شخصیت قهرمانی به پرسپولیس داده و نباید به همین آسانی اجازه بدهیم او از پرسپولیس برود. البته این مسئله فقط مختص به پرسپولیس نیست و خیلی از تیم‌ها با مشکل روبه‌رو شدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در ایران نتایج خوبی به دست آورد و من موافق ماندن او هستم. به نظر من جایگزینی برای برانکو وجود ندارد و صلاح این است که خود او در پرسپولیس بماند.

هافبک دهه 60 باشگاه پرسپولیس افزود: قطعاً زمان خوبی برای رفتن برانکو نیست، چرا که کسی انتظار رفتن او را از ایران ندارد. همچنین با وضع موجود، دیگر نمی‌توان به سراغ مربی خارجی خوب رفت و مربی ایرانی هم که بتواند برای پرسپولیس خوب کار کند تحت قرارداد تیم‌های دیگر هستند. این بازیکنان و مربیان خارجی برای رسیدن به پولشان در نهایت باید به فیفا شکایت کنند که این مسئله روی خوشی برای فوتبال ما ندارد. من حق را به برانکو می‌دهم چرا که چند سال اینجا کار کرده و نتایج خیلی خوبی هم گرفته است و حق دارد که پولش را تمام و کمال بگیرد و طلبش پرداخت شود.

عربشاهی در پاسخ به این سؤال که در صورت جدایی برانکو از پرسپولیس آینده این تیم را بدون این مربی چطور می‌بینید؟ عنوان کرد: به هر حال وضع سخت می‌شود، البته پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد اما رفتن برانکو در این وضع به ضرر تیم است. برانکو با پرسپولیس کاری کرد که هواداران با خیال راحت بازی‌های را ببیند. برانکو توانست با پرسپولیس چند سال قهرمان شود و مطمئناً اگر او از پرسپولیس برود این تیم ضربه خواهد خورد. یک مربی دیگر هم بخواهد جایگزین برانکو شود به زمان نیاز دارد. اما با همه این اوصاف باید کاری کرد تا برانکو در پرسپولیس بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار