استاندار کردستان؛ مشکلات سرمایەگذاران در استان باید حل و فصل شود

سنندج(پانا)-استاندار کردستان در جلسه بررسی مشکلات طلای ساریگونی شهرستان قروه که با حضور  انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشورتشکیل شد بر حل و فصل مشکلات سرمایە‌گذاران خارجی در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان؛ مشکلات سرمایەگذاران در استان باید حل و فصل شود

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه بررسی مشکلات طلای ساریگونی شهرستان قروه که با حضور انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون اقتصادی استاندار کردستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران کل برگزار شد، افزود: طلای ساریگونی یک ظرفیت بزرگ اشتغالزایی برای استان و دارای منافع بسیار برای کشور است.
وی با بیان اینکه باید مشکلات سرمایه گذاران خارجی در استان در کمترین زمان مرتفع شود، اظهار داشت: از معاون رئیس جمهور می خواهم در هیات دولت مشکلات شرکت طلای ساریگونی در خصوص صادرات را مورد عنایت خاص قرار دهد.
مرادنیا خطاب به مدیران استانی گفت: باید در داخل استان همه تلاش خود را برای حمایت از سرمایه گذاران به کار بگیریم و از به تعویق انداختن حل مشکلات آنان پرهیز شود.
استاندار کردستان افزود: نباید هیچگونه کارشکنی در خصوص سرمایه گذاری های خارجی در استان و شهرستان‌ها انجام شود.
در این جلسه مدیر عامل طلای ساریگونی نیز ضمن ابراز خوشحالی از سرمایه گذاری در استان کردستان اعلام کرد: در این شرکت بیش از هزار نفر مشغول به کار هستند و انتظار داریم مسئولان استان و کشور در برای حل پاره‌ای از مشکلات یاری‌رسان ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار