جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان خواند.

کد مطلب: ۹۲۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

رباب عزیزخانی اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و فرهنگ منور رضوی به مناسبت دهه فرخنده کرامت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار می‌کند .

او با بیان اینکه هر ساله منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین به کتاب‌های جشنواره افزوده می‌شود تصریح کرد: در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی سه کتاب هشت قصه از امام جواد(ع)، درختی که بال درآورد و سیره تقوی ویژه حضرت ابن الرضا امام جواد(ع) با عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در دو بخش انفرادی و خانوادگی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اجرا می‌شود .

عزیزخانی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره در دو سطح ملی و شهرستانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند عنوان کرد: از 80 نفر برگزیده فردی به‌ازای هر رشته 10 نفر و 8 خانواده برگزیده با اهدایای لوح تقدیر و تندیس جشنواره و هدیه نقدی به صورت ملی مورد تجلیل قرار می‌گیرند .

او از شرکت 12 هزار نفر در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب و آنلاین خبر داد و گفت: در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی آخرین مهلت ارسال آثار 28 خرداد 98 است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت منابع به سایت جشنواره به نشانی http://Www.razavi.iranpl.ir و به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اردبیل مراجعه کنند .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: زندگی ائمه معصومین(ع) بهترین الگو برای انسان‌ها است و مطالعه کتاب‌هایی که ما را هر چه بیشتر و بهتر با ائمه آشنا و به آن‌ها نزدیک کند، مطالعه‌ای مفید و سودمند محسوب می‌شود و آشنایی با سیره رضوی و علوی در انتخاب درست سبک زندگی تأثیرگذار است ضمن آن که ما را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق می‌دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار