برگزاری نماز عید سعیدفطردر شهر قدس

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس در مراسم نماز عید سعید فطر گفت : روز عید، روز اجتماع مسلمین است و باید مسلمین وحدت داشته باشند.

کد مطلب: ۹۱۹۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نماز عید سعیدفطردر شهر قدس

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عید سعید فطر بیان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، وقتی که صبح روز عید فطر می‌شود، ندایی آسمانی از جانب خداوند میاید که بشتابید به سوی دریافت جایزه‌تان.

او افزود: امروز آغاز یک دوره جدید در زندگی انسان است. در همین دعای قنوت خواندیم،خدایا ما را بر هر آنچه که پیغمبرت و آل او را در آن داخل کردی، داخل کن و آنها را از هر چه خارج کرده‌ای، ما را نیز خارج کن.

امام جمعه شهر قدس گفت: بعد از این ماه باید تلاش کنیم که تمام کارهایی که در این ماه انجام داده‌ایم باز هم ادامه دهیم و این کارها را قطع نکنیم. نماز جماعت، اهل کمک به دیگران و روزه‌ داری به تمام معنا را در دیگر ماه‌ها هم انجام دهیم.

حجت الاسلام جوکار بیان کرد:عید سعید فطر،را گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا که دیروز هم روز سی‌امین سالگرد امام راحل بود و خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی دعوت میکنم.

او خاطر نشان کرد:روز عید، روز اجتماع مسلمین است و باید مسلمین وحدت داشته باشند بر محور سعادت، و روز صله‌ارحام و کمک به نیازمندان است. این عید سعید فطر متعلق به تمام مسلمین میباشد .

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار