محمدرضا عارف اعلام کرد: تحقق اهداف متعالی در توسعه و رشد کشور با مسئولیت پذیری نخبگان

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مسئولیت پذیری نخبگان را موجب تحقق اهداف متعالی در زمینه رشد و توسعه کشور در آینده دانست.

کد مطلب: ۹۱۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا عارف اعلام کرد: تحقق اهداف متعالی در توسعه و رشد کشور  با مسئولیت پذیری نخبگان

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش، شامگاه دیروز محمدرضا عارف در جلسه شورای معاونان و مدیران و رؤسای ادارت سمپاد و کمیته‌های المپیاد علمی و مدال آوران جهانی که با حضور امیرعلی نعمت الهی رئیس مرکز هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و برخی از مدیران حوزه ستادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در باشگاه دانش پژوهان جوان برگزارشد خطاب به مدال آوران گفت: شما از نخبگان و افراد تاثیر گذار در سطح کشور هستید لذا برای ترویج و کشف استعدادها در نقاط مختلف کشور تلاش کنید.

او افزود: ماموریت نخبگان در این حوزه بسیار مهم و مسئولیت آنها بسیار خطیری است بنابراین تلاش نخبگان و مساعدت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان می تواند اهداف متعالی را که رشد و توسعه کشور است را محقق سازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مسئولیت پذیری نخبگان در آینده کشور اشاره کرد: با توجه به تصویب اساسنامه سازمان در شورای عالی انقلاب فرهنگی ، امیدواریم که با ابلاغ و اجرای آن بتوانیم از مشکلات موجود بکاهیم.

حجت الاسلام علی عسکری نیز در این جلسه خواستار حل مشکلات و مطالبات معلمان از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی شد.

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز با اشاره به ایجاد خانه علوم پایه و سمپاد مهارتی و توسعه المپیادها، بر ضرورت استقلال این مرکز تاکید وخواستار تسریع در ابلاغ مصوبه سازمان از سوی ریاست جمهوری شد.

در این برنامه تعدادی از مدیران رؤسای ادارت و کمیته ها و تعدادی از مدال آوران ملی و جهانی به بیان دیدگاهها و خواسته های خود و مجموعه پرداختند و شرکت کنندگان در آئین افطاری شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار