مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)درلالی برگزار شد

پانا ( لالی) - همزمان با فرارسیدن ۱۴ خرداد مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب در لالی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۹۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)درلالی برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ۱۴ خرداد مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب در لالی برگزار شد . در این برنامه که در محل مسجد جامع برگزار شد مسئولان و مردم شهرستان حضور داشتند .

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری سخنران این برنامه در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز عنوان کرد : امام خمینی (ره) احیاگری به تمام معنا بود که مخصوص ایران نبود و دنیای اسلام و جایگاه دین در دنیا را با اتکا به خداوند زنده کرد .
وی در ادامه نوان کرد : ملت های مظلوم دنیا در خیلی جاها چشم امیدشان به ایران است در حالی که پیش از انقلاب مراتبی به شدت وابسته تر از وضعیت فعلی کشورهای حوزه خلیج فارس داشتیم .

حجت الاسلام گرمسیری تصریح کرد : پیشرفت های انقلاب را نباید نادیده گرفت در حالی که مشکلات را می دانیم و اگاهیم که برخی از این مشکلات اقتصادی در وضعیت فعلی کشور ناشی از مدیریت نامناسب ماست.

او در انتها اظهار ملتی که احساس می کرد نمی تواند کاری کند با انقلاب امام امروزه طوری پیشرفت داشته که امریکا خواهان مذاکره بدون پیش شرط شده است .

از جمله برنامه های دیگری که در این محفل برگزار شده بود مداحی و شعر خوانی در موضوع ارتحال امام خمینی (ره) و اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه شهرستان بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار