حفظ سرمربى و شاکله اصلى تیم اولویت باشگاه نود ارومیه براى فصل بعد است

ارومیه (پانا)- مدیرعامل باشگاه نود ارومیه حفظ سرمربى و بازیکنان کلیدى تیم را هدف و اولویت باشگاه نود ارومیه براى فصل بعد لیگ آزادگان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سرمربى و شاکله اصلى تیم اولویت باشگاه نود ارومیه براى فصل بعد است

یحیى بهارى در گفت و گو با خبرگزارى پانا در خصوص وضعیت تیم فوتبال نود ارومیه در پایان لیگ آزادگان گفت: جایگاه ١٢ و حفظ سهمیه دسته یکى براى تیمى که در بازی اول حاضر نشده و دو بازی بعدی را با بازیکنان رده جوانان و امید بازی کرده و فقط چند ساعت قبل از اولین بازى خود شکل گرفته قطعاً رتبه خیلى خوبى است.اکثر کارشناسان فوتبال و البته خیلى از همشهرى هایمان، نود ارومیه را گزینه اول سقوط به دسته پایین تر عنوان مى کردند که با تلاش بازیکنان و کادر فنى و تیم مدیریتى این تیم در لیگ دسته یک ماندگار شد.

بهارى گفت: تیم فوتبال نود ارومیه ثابت کرد که در این شهر فوتبال و ظرفیت فوتبالى بسیار زیادى وجود دارد و اگر توجه کافى و لازم به آن صورت پذیرد، ارومیه بعد از ٢ سال یکى از قطب هاى مهم فوتبال ایران خواهد بود.

وى حفظ سرمربى تیم را از واجبات فصل بعد دانست و بیان کرد : انتخاب وحید بیاتلو به عنوان سرمربى تیم نود ارومیه که در هفته هاى آغازین لیگ انجام گرفت، یک انتخاب کاملاً آگاهانه بود و با توجه به عملکرد خوب وى و شناختى که از تیم نود و فوتبال ارومیه پیدا کرده تمدید قرارداد وى اولویت اصلى مجموعه نود ارومیه است.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه با اشاره به برنامه باشگاه براى فصل آتى گفت: اگر زیرساخت هاى لازم فراهم و حمایت هاى همه جانبه از تیم فوتبال نود ارومیه صورت بگیرد مى توانیم با یک برنامه ریزى مناسب به لیگ برتر فوتبال صعود کنیم.این ظرفیت در مجموعه نود ارومیه وجود دارد.

بهارى در خصوص نحوه شکل گیرى تیم و در توضیح اتفاقات ابتداى فصل گفت: در فاصله چند روزه به آغاز لیگ دسته یک (آزادگان) یکى از تیم هاى تحت مدیریت زنوزى با پیگیرى هاى قاضى پور نماینده مردم ارومیه در مجلس به شهر ارومیه هبه شد و برادران خطیبى متولى ساماندهى این تیم آماده سازى آن براى حضور در لیگ دسته یک شدند. اما اتفاقات به طورى رقم خورد که تیم به فاصله ٢٠ ساعت مانده به بازى دوم تیم در آستانه سقوط به دسته هاى پایین تر و حتى انحلال قرار داشت و پیگیرى هاى قاضى پور و دوندگى هاى ما سبب حضور تیم نود ارومیه در لیگ یک شد.

وى در رابطه با حمایت هاى صورت گرفته از تیم نود نیز گفت: علاوه بر قاضى پور که از روز اول در کنار تیم بود، شهریارى استاندار آذربایجان غربى نیز با دلسوزى و عرق خاصى وارد عرصه شد و اگر حمایت هاى وى نبود تیم دارى براى مجموعه باشگاه سخت میشد.

بهارى در این خصوص ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان و مجموعه هیئت فوتبال نیز طى ایام لیگ حمایت هاى خوبى را از تیم نود ارومیه داشتند.

وى افزود: نود ارومیه سال در رده ها و لیگ هاى مختلف کشورى حضور داشته و تجربه لازم را براى حضور در دسته یک دارا بود و به نوعى با این حضور و بقا در لیگ آزادگان دِین خود نسبت به فوتبال شهر را ادا کردیم.

بهارى نود ارومیه را مبلّغ ورزشى ارومیه و استان آذربایجان غربى دانست و گفت: فوتبال طى سال هاى اخیر در سایه والیبال ارومیه قرار داشت اما نود ارومیه نشان داد که شهر ارومیه پتانسیل فوتبالى بسیار زیادى را دارد و امروز این تیم به نماد شناختن شهر و استان تبدیل شده است.

مدیر باشگاه نود ارومیه در پاسخ به احتمال عدم حضور تیم نود ارومیه در فصل بعد لیگ آزادگان نیز گفت: امروز که تیم نود ارومیه ننایج قابل قبول و قابل توجهى را کسب کرده صاحب هاى زیادى را نیز پیدا کرده و سنگ اندازى هاى بسیارى براى عدم حضور این تیم در لیگ آینده و یا تغییر نام،مدیر و اعضاى آن صورت می پذیرد ؛ گذر زمان نتیجه این موضوع را مشخص خواهد کرد اما علاقه و ظرفیت تیم دارى مجموعه نود کاملا مشخص است.

بهارى در ادامه از آغاز کلاس هاى آموزشى فوتبال و تست گیرى از نوجوانان و جوانان استان خبر داد و گفت: نود ارومیه شور و نشاط و تب و تاب فوتبالى را به فضاى شهرى تزریق کرده و دوره هاى استعدادیابى و آموزشى را آغاز نموده است.

وى در این رابطه ادامه داد: باشگاه نود ارومیه به عنوان دومین باشگاه کشور آکادمى فوتبال را راه اندازى کرده و برنامه ریزى هاى لازم براى آموزش ٣ هزار استعداد صورت پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار