روجا رستگار

آقای فروغی متشکریم

به واسطه حذف برنامه محبوب شبکه سه، کسی نیست که نام مدیر جدید محترم شبکه سه را نشنیده باشد؛ من هم از قاعده این شنیدن‌ها مستثنا نیستم. شنیدن از روحیات جوانی که مانیفست خاص خودش را دارد و مهره‌چینی‌هایش برهم‌زننده معادلات فکری خیلی‌ها بوده است.

کد مطلب: ۹۱۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

اما من از ایشان ممنونم.
وجود مداوم عادل فردوسی‌پور در قاب شبکه سه سیما باعث شده بود فراموش کنیم این میزان از کیفیت از کجا می‌آید. هرچند برنامه‌های مختلف ورزشی در طی سال‌ها و در شبکه‌های مختلف، در رقابت با نود همواره باز مانده بودند، شاید این حضور مداوم باعث می‌شد فکر کنیم هر برنامه ورزشی‌ای در شبکه سه، «نود» خواهد شد.
بی‌شک، ترکیب نود و شبکه سوم سیما، مانند ترکیب باران و خورشید است؛فقط به شرط حضور هر دو رنگین کمان شکل خواهد گرفت و هرکدام بی آن یکی ناقص خواهد بود اما باید دید در این میان از این فقدان کدام بیشتر متضرر شده است؟
فردوسی‌پور در آستینش نیروهایی را پرورش داد که حالا جای او نشسته‌اند، که سعی می‌کنند مثل او گزارش کنند، مثل او برنامه بسازند و حتی مثل او صحبت کنند اما مگر غیر از این است که هیچ دو اثر انگشتی در جهان یکی نمی‌شود؟ و کیفیت کپی‌ها هرگز قابل مقایسه با نسخه اصلی نیست؟ حالا که میثاقی در سایه عادل ، آن گزارشگر خوش طبعی است که روی آنتن شیرین زبانی می کند و بدون عادل مجری پرخاشگری که طعنه‌پرانی، حالا که دست‌پروده عادل مثل خودش گرداننده خوبی از آب در نیامده، سوال اینجاست که آیا واقعا آنتن ارزشمند شبکه سه که در حوزه ورزش حرفی برای گفتن داشت جای آزمون و خطا بود؟
مجری عصبی برنامه فوتبال برتر با مونولوگ‌های پرخاشگرانه و مداوم، اجازه حرف زدن به مسئول معزول از بی‌کفایتی را نمی‌دهد و این در حالی است که خودش معترف است به دلیل تاخیر ١٣٦ دقیقه‌ای شروع بازی حتی بیش از اندازه حرف زده است...
بعد از ساعت‌های متمادی حتی به جای برنامه‌های مختلف شبکه از جمله اخبار و سریال روتین صحبت کردن، وقتش نیست کمی فرصت صحبت به کارشناس تلفنی داده شود؟
اگر قرار است طرف را روی خط بیاوریم ، توبیخ کنیم و اجازه دفاع ندهیم و بعد میان کلامش گفت‌وگو را قطع کنیم اصلا چرا از ابتدا به دنبال برقراری تماس تلفنی بودیم؟
بگذریم... خلاصه فرق بسیار است میان پر کردن آنتن و جذب مخاطب که ما درک این تفاوت را مدیون مدیر محترم شبکه هستیم. پس آقای فروغی متشکریم.
و شخصا معتقدم خوبمان شد تا ما باشیم که قدر بشناسیم .
از همه اینها آن‌ورتر، حالا که باید از این به بعد به جای نود، فوتبال برتر ببینیم، لطفا از این پس به جای چای، یک فنجان گل گاوزبان روی میز مجری تازه کارمان بگذارید ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار