سرپرست اداره کل آموزش و پرورش بوشهر:

تقویت فعالیت‌های آموزشی در استان بوشهر نیازمند افزایش مشارکت است

بوشهر(پانا)_ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تقویت فعالیت‌های آموزشی در استان بوشهر نیازمند افزایش مشارکت است.

کد مطلب: ۹۱۹۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تقویت فعالیت‌های آموزشی در استان بوشهر نیازمند افزایش مشارکت است

غلامحسین حسینی در نشست بررسی وضعیت مدارس تحت پوشش مؤسسه راهیان کوثر سپاه، دغدغه مندی این مؤسسه نسبت به امر تعلیم و تربیت با چارچوب تعیین شده را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: این نوع همکاری‌ها تداعی گر نقش سعادت قدیم است که همه اقشار دست به دست هم دادند تا آموزش و پرورش بتواند از شرایط حساس آن زمان عبور کند.

حسینی ادامه داد: مؤسسه راهیان کوثر با اعلام دوره تحصیلی برای دریافت شناسه فعالیت و مجوز باید اقدام کند و در این زمینه، آموزش و پرورش استان همراهی لازم را خواهد داشت.

وی به ۳۲ نیروی آموزش دیده توسط مؤسسه راهیان کوثر اشاره کرد و تصریح کرد: نفرات آموزش دیده توسط این مؤسسه باید در دوره‌های بدو خدمت معلمین از طریق ضمن خدمت شرکت کنند تا آمادگی بیشتری برای کار آموزشی و پرورشی داشته باشند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به سیاست واگذاری بسته‌های حمایتی تصریح کرد: در هر منطقه‌ای که آموزش و پرورش توجیه راه اندازی مدرسه با توجه به تأمین نیرو، منابع و تجهیزات به سبک دولتی را نداشته باشد در راستای واگذاری بسته‌های حمایتی از کارآفرینان حقیقی و حقوقی به صورت بخش خصوصی استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار