مدیر آموزش و پرورش شهریار خبرداد : کسب سه رتبه برتر کشوری درنوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهرریاست ‌جمهوری

شهریار(پانا) - دانش آموزان و فرهنگیان شهریار موفق به کسب سه مقام برتر کشوری درنوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهرریاست ‌جمهوری شدند.

کد مطلب: ۹۱۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهریار خبرداد : کسب  سه رتبه برتر کشوری درنوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهرریاست ‌جمهوری

مدیر آموزش و پرورش شهریاردر این رابطه اظهار داشت: هر سال ریاست جمهور با هدف پرورش روحیه پرسش گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها ، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در اولین روز مهر ماه، اقدام به طرح پرسش مهر می نمایند .

مجید پارسا ادامه داد: درنوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری با عنوان، چه مهارت‌هایی تابحال آموخته اند و آموختن چه مهارت‌هایی برای زندگی مهم تر است، برگزار شد .

او افزود: در همین راستا در شهرستان شهریار تعدادچهل و پنج هزار دانش آموز و یکهزار و پانصد نفر همکار فرهنگی جهت پاسخگویی در سامانه همگام ثبت نام نمودند که در این بین تعداد دو هزار و پانصد اثر در بخش دانش آموزی و 570 اثر در بخش همکاران فرهنگی ، در بیست رشته و گرایش مختلف به دبیرخانه این مسابقات در سطح منطقه ( کارشناسی فرهنگی و هنری ) ارائه گردید .

پارسا ضمن تقدیر از کلیه دانش آموزان ساعی و فرهنگیان فرهیخته که در این دوره شرکت نمودند بیان داشت: با ارسال آثار به دبیرخانه استانی ، 35 رتبه برتر استانی در بخش همکاران و 50 رتبه برتر استانی در بخش دانش آموزی سهم شهرستان شهریار شد .

این مقام مسئول ضمن ابراز خرسندی از کسب رتبه‌های برتر کشوری خاطر نشان کرد: خانم سیما شفیعی هنر آموز هنرستان ولیعصر در بخش هنرهای دستی تجسمی موفق به کسب رتبه سوم کشوری، دانش آموز مونا محمد گنجی از دبیرستان شاهد حضرت زینب(س) در رشته هنرهای دستی تجسمی موفق به کسب رتبه اول کشوری و دانش آموز زهرا ایمانی از دبیرستان شاهد حضرت زینب(س) در رشته هنرهای دستی تجسمی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار