رییس سازمان نهضت سواد آموزی خبر داد

آیین‌نامه معرفی آموزش‌دهندگان به آزمون استخدامی در اولین فرصت در هیات دولت تصویب می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اعلام کرد وزیر آموزش و پرورش نامه ارسال آیین‌نامه اجرایی معرفی آموزش‌دهندگان به آزمون استخدامی را امضا کرده است و این پیش‌نویس در اولین فرصت برای تصویب در هیات دولت بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌نامه معرفی آموزش‌دهندگان به آزمون استخدامی در اولین فرصت در هیات دولت تصویب می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، ششمین جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران این سازمان با دستور بررسی گزارش نتایج ارزیابی عملکرد استان‌ها در سال 97 و همچنین ارائه گزارش از نحوه ثبت‌نام سواد آموزان دوره‌های سوادآموزی از طریق موبایل تشکیل شد.

شاپور محمدزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی پس از استماع گزارش‌های مربوط به ثبت‌نام از طریق موبایل و نتیجه ارزیابی عملکرد استان‌ها و همچنین نکته و نظرات همکاران حاضر در جلسه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: «نامه ارسال آیین‌نامه اجرایی معرفی آموزش‌دهندگان به آزمون استخدامی از سوی وزیر امضا شده است تا ان‌شاءالله در اولین فرصت در هیات دولت مورد تایید و تصویب قرار گیرد و برای اجرایی شدن آن هر چه زودتر اقدام شود.»

معرفی به آزمون استخدامی شامل آموزش‌دهندگانی می‌شود که سابقه یک دوره آموزشی به‌صورت تجمیعی از سال 1379 تا پایان 1391 داشته باشند و اکنون هم به‌عنوان آموزش‌دهنده فعال به حساب آیند.

محمدزاده از تیم فرستاده شده به استان سیستان و بلوچستان و گزارش خوب این تیم نیز تشکر کرد و خواست حتماً در نظارت‌ها و بازدیدهای استانی دقت لازم صورت گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در این نشست تاکید کرد: «دیدگاه‌های بیان‌شده همکاران، باید در طراحی سامانه ثبت‌نام از طریق موبایل مورد توجه قرار گیرد و نتیجه نهایی برای تصمیم‌گیری در شورای مرکزی ارائه شود.

محمدزاده همچنین درباره اعتراض برخی از آموزش‌دهندگان یکی از استان‌ها در خصوص پرداخت حداقلی به سوادآموزان قبول شده (حدود 130 هزار تومان به هر قبولی)، اشاره کرد و گفت: «این موضوع با جدیت پیگیری شود و خود بنده هم مسئله را از مدیرکل مربوط دنبال خواهم کرد. لازم است واحدهای تخصصی هم در اسرع وقت، این موضوع را بررسی و حل و فصل کنند.»

او در خصوص ارزش‌گذاری به بازنشستگان حوزه ستادی سازمان گفت: «ان‌شاءالله مراسمی برای تجلیل و تکریم از بازنشستگان اخیر سازمان بعد از اتمام ماه مبارک رمضان برگزار و از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی شود.»

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی همچنین به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: «مردم با این حضور گسترده، ضمن تودهنی به استکبار جهانی، معامله قرن را محکوم کردند و ثابت کردند که انشاالله صهیونیست غاصب و اسرائیل تا 25 سال آینده محو خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار