نصب پرچم های عزاداری در سطح شهر اصفهان به مناسبت ارتحال امام (ره) و سالروز قیام 15 خرداد

اصفهان (پانا) - با توجه به سالروز رحلت امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد ماه و سالروز قیام خونین 15 خرداد، نصب پرچم های عزاداری و مناسب سازی ویژه این روز در سطح شهر اصفهان انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۹۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نصب پرچم های عزاداری در سطح شهر اصفهان به مناسبت ارتحال امام (ره) و سالروز قیام 15 خرداد

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری در همه مناسبت ها، فضاسازی و اقدامات ویژه این ایام در حوزه نظافت و زیباسازی شهر را در دستور کار دارد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد نصب پرچم های ویژه این روزها و فضاسازی شهر انجام می شود.
غلامرضا ساکتی بیان کرد: با توجه به اینکه مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار می شود، نیروهای خدمات شهری شهرداری شست و شوی معابر، نصب مخازن و پاکسازی خیابان ها را در دستور کار قرار داده اند.
وی ادامه داد: برای روز عید سعید فطر هم که متعاقب روز 15 خرداد خواهد بود، برای حفظ شأنیت روز عید برنامه ریزی های لازم از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برای آذین بندی انجام می شود.
وی ادامه داد: در روز عید سعید فطر، خدمات شهری رفت و روب معابر و خیابان ها، کنترل مسیرها، افزایش نیروهای خدماتی، استقرار خودروی جمع آوری پسماند تر و خشک و گل کاری فضای اطراف محل برگزاری نماز عید فطر را اجرایی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار