امام جمعه لامرد در دیدار با جوانان

اختلافات مسئولین نباید به بدنه جامعه کشیده شود/انتظار مردم، وحدت، یکدلی و خدمت است

لامرد (پانا) - امام جمعه لامرد: به تمام مسئولانی که روزانه در دفتر امام جمعه جهت رسیدگی به مطالبات مردمی حضور پیدا میکنند تذکر داده ام که اختلافاتشان به بدنه جامعه کشیده نشود چرا که مردم ما یکدلی ، وحدت و خدمت می خواهند.

کد مطلب: ۹۱۹۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اختلافات مسئولین نباید به بدنه جامعه کشیده شود/انتظار مردم، وحدت، یکدلی و خدمت است

حجت الاسلام علی حسین زاده در دیداری صمیمی با اقشار مختلف جوانان شهرستان لامرد با بیان اینکه امروز باید سخنان، انتقاد ها و نگاه های تیز بینانه جوانان در عرصه های مختلف شنیده شود و طرح ها و ایده های خوب آنها به مرحله اجرا برسد، اظهار کرد: امیدواریم فرصت های بیشتری فراهم شود تا ما بتوانیم بیشتر حرف جوانان را بشنویم و بر مبنای آنان طرح ها و برنامه های خوب را عملی و اجرایی کنیم.

امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه روحیه جوانان باید روحیه انتقادی باشد، ابراز کرد:این نشست های برای آن تشکیل شده است که ما حرف دل شما جوانان را بشنویم تا این منطقه که امروز در این جایگاه از آبادانی قرار گرفته است در آینده شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه های گوناگون منطقه جنوب فارس باشیم چرا که شهرستان لامرد از نیروی انسانی جوان و پتانسیل های خلاق با ایده ها و تفکرات مختلف و افتخارات زیادی که ما گاهی از اوقات می شنویم می تواند سطح عمران و آبادی این شهرستان را بالا ببرد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان مشکلات و دیدگاه های خود را صریح و شفاف تر بگویند، افزود: مسئولان باید در اینگونه نشست های تخصصی و صمیمی حضور داشته باشند تا بیشتر درد و دل جوانان را بشنوند.
حجت الاسلام حسین زاده یکی از اهداف نشست های صمیمی و دیدار ها شنیدن دیدگاه ها و نکته نظرات جوانان پیرامون مسائل شهرستان و ارائه راهکار ها برشمرد و گفت: یکی از اهداف دیگر، ارتباط بی واسطه نهاد نماز جمعه و شخص امام جمعه با جوانان است. امام جمعه وظیفه دارد بنشیند و حرف های جوانان عزیز را بشنود.
ایشان از آمادگی نهاد نماز جمعه در رفع مشکلات جوانان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه نهاد نماز جمعه و شخص امام جمعه در هر زمینه ای نمی توانند ورود پیدا کنند، اما تا جایی که امکان داشته باشد ما کمک می کنیم تا مشکلات حل شود.

امام جمعه لامرد بر ایجاد وحدت و یکدلی در میان جوانان و نهاد نماز جمعه تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف من به عنوان امام جمعه لامرد این است که آحاد مردم را به هم نزدیک کنم.

وی ادامه داد: ما در میان مردم مشکلی نداریم، ما در میان مردم و مسئولین و یا مسئولی با مسئول دیگر مشکل پیدا میکنیم، امروز در یک نهادی اجازه یک فعالیت داده می شود نهاد دیگر اجازه نمی دهد، این مشکلات تنها با وحدت و یکپارچگی در میان آحاد مردم و مسئولان رفع خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده با بیان اینکه امروز ما میبینیم یک مسئول جوان و شایسته به دلیل بازی های سیاسی و جناحی مسئولیت اش را از دست می دهد، اظهار داشت: باید از جوانان متعهد و متخصص در زمینه های مختلف استفاده شود و آنان را از بازی های سیاسی و جناحی دور سازیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نقد یعنی آن چیزی که حرکت و تکاپو را بیشتر کند و مشکلات را بشناساند و راهکار داده شود، خاطر نشان کرد: مسئولان تلاش های زیادی می کنند اما باید مشکلات اقتصادی و اعتباری را دید و منصفانه عملکرد مسئولان را نقد کنیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: امروز در جامعه ما 10 ها مشکل وجود دارد که در همین نماز جمعه چند بار تذکر داده شد که مسئولین بروند سراغ مردم و بنشینند درد و دل مردم و جوانان را گوش دهند و در همین تریبون هم تذکر می دهم که در این زمینه مسئولان ضعیف هستند.

امام جمعه شهر لامرد به حضور روزانه مسئولان در دفتر امام جمعه پیرامون رسیدگی به مطالبات مردمی اشاره کرد و ابراز داشت: بار ها به مسئولان تذکر داده ام که مسئولین نباید اختلافاتشان به بدنه جامعه کشیده بشود، مردم از ما یکدلی، وحدت و خدمت می خواهند.

بیانیه " گام دوم انقلاب" محور دیگر سخنان حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه شهر لامرد قرار گرفت که ایشان با بیان اینکه جوانان باید توجه زیادی به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند، اظهار داشت: با توجه به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی همان چیزی است که انسان را به حیاط طیبیه می رساند.

وی خاطر نشان کرد: طبق بیانات و رهنمود های مقام معظم رهبری، چهار نکته اصلی در این بیانیه است. اولین محور بیانیه عظمت حادثه انقلاب و ماندگاری آن است. فضای امنیتی که امروز در کشور حکم فرما است یکی از ثمره های انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که از دل حوزه های علمیه آغاز شد و امروز به گونه ای است که ما برای دنیا تصمیم می گیریم.

امام جمعه لامرد دومین محور بیانیه گام دوم انقلاب را عظمت کار طی شده و کارکرد این انقلاب تا امروز بر شمرد و تصریح کرد: اگر جریان جوانگرایی و آمدن به سراغ جوانان خوش فکر و خلاق و دور بودن از مسائل سیاسی و سیاست زدگی در طی سال ها صورت گرفته بود امروز جایگاه لامرد در حوزه های مختلف بالاتر از حال بود.

وی با اشاره به اینکه در جریان برجام "مقام معظم رهبری فرمودند: از خط قرمز ها عبور شده است" اذعان داشت: مسئولین اگر دیروز به رهنمود ها و فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده بودند امروز به حالت اجبار گزینه مقاومت را انتخاب نمی کردند چرا که ما این مقاومت را 6 سال پیش آغاز کرده بودیم و امروز نیاز نداشتیم دوباره بتن های ریخته شده را از ببین ببریم و از نو آغاز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار