معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب :

نشست شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی برگزار شد

هرمزگان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب در نشست شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی عنوان کرد: توسعه واحدهای مشارکتی ، همکاری صمیمانه با آموزش وپرورش است / تعمیق بخشیدن به نگاه نظارتی نتیجه مثبت را بدنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۱۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانای هرمزگان از شهرستان میناب، غلامرضاسالاری در نشست شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی، صدور مجوز برای راه اندازی و توسعه واحدهای مشارکتی را در واقع همکاری صمیمانه با آموزش و پرورش دانست و از استقبال آموزش و پرورش برای توسعه مشارمت با رعایت قانون و ضوابط خبر داد.

سالاری همچنین رعایت محدودیتها و چار چوب قوانین ، پوشش و رعایت قوانین برای جذب معلمین و اصلاحات مورد نیاز را مورد تاکید قرار دادند.

مدیرآموزش وپرورش میناب نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی رعایت حرمت مؤسس در زمان بازدید و نظارت راخواستار و ازکارشناسان خواست تا بیش از پیش بر عملکرد مدارس غیردولتی نظارت کنندضمن اینکه تعمیق بخشیدن به نگاه نظارتی باید نتیجه مثبتی را به دست آورد.

وی ادامه داد در سایه نظارت و کنترل کسی نمی تواند به حق دیگران تعدی کند، بنابراین باید سازوکاری وجود داشته باشد که بتوانیم به قانون و مقررات عمل کنیم.

گفتنی است در این نشست کارشناسان و اعضای شورا به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار