کشف ۲ تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرقی کشور

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا، از کشف ۲ تن و ۴۰ کیلوگرم تریاک و انهدام باند بزرگ مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور «جکیگور» خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲ تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرقی کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اشراف اطلاعاتی از قصد سوداگران مرگ برای ورود محموله بزرگ مواد مخدر از مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با پوشش کامل منطقه، برای انهدام این باند بزرگ قاچاق برنامه‌ریزی لازم را انجام دادند.

وی افزود: برای انهدام این باند چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را طی عملیاتی مسلحانه در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در پاک سازی منطقه، دلاور مردان هنگ مرزی جکیگور موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودروی تویوتا لندکروز، ۲ تن و ۴۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار رضایی با اشاره به ادامه درگیری سنگین مرزبانان با قاچاقچیان پس از کشف محموله مواد مخدر، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان برای دستگیری سوداگران در مناطق صعب العبور همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار